اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

خبرنگار فرانسوی:

اتهام فرانسه به سوریه درباره قتل خبرنگار فرانسوی احمقانه است

خبرگزاری فارس: یک خبرنگار فرانسوی با اشاره به اتهام پاریس به دمشق مبنی بر قتل یک خبرنگار فرانسوی در سوریه، اعلام کرد که این کار دولت فرانسه احمقانه و ترحم‌برانگیز است.

اتهام فرانسه به سوریه درباره قتل خبرنگار فرانسوی احمقانه است
به گزارش فارس، آلان گول خبرنگار فرانسوی امروز در وبلاگ خود اعلام کرد که اتهام پاریس به دمشق درباره قتل قتل گیل ژاکیه در سوریه احمقانه و ترحم‌برانگیز است.

هفته گذشته در حمله راکتی گروه‌های مسلح به یک هیئت از خبرنگاران خارجی در شهر حمص سوریه ژیل ژاکیه خبرنگار فرانسوی به همراه چند فرد سوری کشته شد.

به گزارش عربی‌پرس، این خبرنگار در مطلب خود تاکید کرده است که پاریس ادعاهای دروغ خود را با کمک نویسندگان خامه‌فروشی منتشر می‌کند که حقایق را وارونه جلوه می‌دهند.

گول با اشاره به نادیده گرفته شدن ناامنی در سوریه به دست افراد مسلح نوشت: در فرانسه طبق قانون اساسی هر جنبش شورشی و تحریک‌آمیز که سلاح در دست بگیرد به مثابه تضعیف کشور و خسارت به منافع اساسی کشور است اما در سوریه این تعرض‌ها به حد امنیت ملی و نیروهای مسلح رسیده است اما فرانسه که همین حالت را در کشور خود محکوم می‌داند، اجازه می‌دهد در سوریه اتفاق بیفتد.

وی خارج کردن جسد این خبرنگار از سوریه توسط دولت فرانسه را دزدی خواند و افزود مقامات فرانسه چگونه از دمشق می‌خواهند ابهامات این مسئله را روشن کند در حالی که جسد خبرنگار را خارج کرده‌اند.

گل تاکید کرد: این کار مخدوش کردن ادله است. گویی که ما از پزشکان قانونی می‌خواهیم که آن چیزی که ما میخواهیم در گزارش خود اعلام کنند.

انتهای پیام/.++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول