اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تشکیل دولت جدید سوریه اواسط بهمن ماه اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: منابع آگاه اعلام کردند که اطلاعات رسیده از دولت سوریه نشان می‌دهد که دولت جدید این کشور اوایل ماه آتی میلادی تشکیل می‌شود.

تشکیل دولت جدید سوریه اواسط بهمن ماه اعلام می‌شود

به گزارش فارس، منابع خبری اعلام کردند که تشکیل دولت جدید سوریه که شخصیت‌هایی از معارضان سوریه در آن حضور خواهند داشت اعلام خواهد شد.

پایگاه خبری روسیا الیوم و پایگاه خبری عربی‌پرس با اعلام این خبر به نقل از اخبار درز شده از طرف برخی منابع، اعلام کردند که تماس‌ها برای هماهنگی‌های بیشتر برای تشکیل دولت جدید در همین روزها آغاز خواهد شد.

پیش از این بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در سخنرانی اخیر خود در دانشگاه دمشق، از تغییراتی در سوریه خبر داده بود که از جمله آن تشکیل دولت فراگیر بود.

بشار اسد تاکید کرده بود که دولت وی از همه جریان‌های سیاسی برای تشکیل دولت فراگیر استقبال می‌کند.

در حالی دولت سوریه به همراه برخی معارضان داخلی این کشور برای مهار بحران تلاش می‌کنند که گروهک‌های مسلح همچنان با حمایت تسلیحاتی و مالی قطر و دیگر کشورها مانند آمریکا و ترکیه و عربستان به ناامنی در این کشور ادامه می‌دهند و حمد بن خلیفه امیر قطر خواستار اعزام ارتش‌های عرب به سوریه شد.

انتهای پیام/.++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول