اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای زکات شهرستان فریدن:

فریدن پیشتاز پرداخت زکات در اصفهان است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای زکات شهرستان فریدن گفت: برای پنجمین سال متوالی شهرستان فریدن پیشتاز پرداخت زکات در استان است.

فریدن پیشتاز پرداخت زکات در اصفهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، محمد سوادکوهی ظهر امروز در جلسه ستاد احیای زکات شهرستان فریدن اظهار داشت: برای پنجمین سال متوالی زکات شهرستان به ۹ میلیارد ریال رسید که هم‌چنان در بین شهرستان‌های استان اصفهان پیشتاز است.

وی افزود: زکات در سال‌جاری نسبت به سال‌های گذشته 300 در صد رشد را نشان می‌دهد که در بیشتر روستاهای بخش مرکزی در قالب تکمیل پروژه‌های فرهنگی و مرمت مساجد صرف شده است.

سوادکوهی اضافه کرد: سال گذشته بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون ریال زکات در شهرستان جمع‌آوری شد که معادل آن به صورت تشویقی از طریق استانداری پرداخت و برای بازسازی مساجد و تکمیل پروژه‌های فرهنگی و عمرانی همان روستا اختصاص یافت.

وی در پایان گفت: روستای ننادگان از توابع بخش مرکزی فریدن با 900 میلیون ریال، رتبه نخست پرداخت زکات در بین روستاها را دارد که معادل 2 میلیارد ریال تشویقی آن در سال‌جاری به عمران و آبادانی روستا اختصاص یافت.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول