اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 40 میلیارد ریال صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 20 پروژه عمرانی در شهرستان شبستر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شبستر از بهره‌برداری 20 پروژه عمرانی، خدماتی، ورزشی و فرهنگی با هزینه 40 میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از 20 پروژه عمرانی در شهرستان شبستر

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، جمشید عقلمند ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شبستر اظهار کرد: نامزدهای انتخابات مجلس که با احساس وظیفه به این انتخابات ورود کرده تا زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند، با احترام به قوانین و ارزش گذاری به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ما را در اجرای برگزاری یک انتخابات سالم یاری کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر تعداد نامزدهای ثبت‌نام کننده در این انتخابات را 15 نفر عنوان کرد و افزود: در بررسی مدارک آنان در هیئت اجرایی شهرستان سه نفر رد صلاحیت و دو نفر نیز عدم احراز صلاحیت بوده و یک نفر نیز نامزد نیز تاکنون استعفا داده است.

وی اضافه کرد: در مراحل بعدی با توجه به بررسی اعتراض‌ها و بررسی صلاحیت آنان در هیئت نظارت نهایتا در اول اسفند لیست نامزدهای تایید به اطلاع  مردم رسانده می‌شود.

عقلمند در ادامه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه این انتخابات پرشورتر از انتخابات گذشته برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی در سست جلوه دادن مشارکت مردمی در این انتخابات، شاهد حضور حداکثری تمام اقشار مردم در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.

فرماندار شهرستان شبستر در بخش دیگری از سخنان خود به کمرنگ نشان دادن عملکرد دولت نهم و دهم توسط مخالفان نظام گفت: توسعه عدالت در مناطق محروم از مهم‌ترین شاخص‌های عملکرد دولت نهم و دهم بوده که از آن جمله اجرای مسکن مهر، توزیع یارانه و خدمات رسانی به روستاها در دولت کنونی بیش از پیش موجب عمران و آبادانی در مناطق محروم بوده است.

مقاوم‌سازی 5600 واحد مسکونی در شهرستان شبستر

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر یادآور شد: دولت امسال بیش از سال‌های دیگر برای تحقق عملی اشتغال آفرینی برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام داده است و در این راستا 82 درصد از سهمیه اشتغال شهرستان تحقق یافته است.

وی خاطرنشان کرد:  برای 5 هزار و 600 مسکن روستایی مقاوم‌سازی انجام گرفته که از این تعداد 5 هزار و 100 واحد تکمیل و مابقی در دست اجرا است و از طرفی در شهرهای منطقه از جمله شبستر، تسوج، صوفیان و شرفخانه 2 هزار و 35 واحد مسکن مهر در حال اجرا است که از این تعداد 608 واحد تکمیل و مابقی از پیشرفت فیزیکی 70 درصد برخوردار است.

فرماندار شهرستان شبستر همچنین از بهره‌برداری از 20 پروژه عمرانی با اعتبار 40 میلیارد ریال در ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول