اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه علی‌ بن ‌ابیطالب(ع):

ارسال 450 مقاله به دبیرخانه کنگره ملی حضرت زینب

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه علی‌ بن ‌ابیطالب(ع) از ارسال 450 مقاله به دبیرخانه کنگره ملی حضرت زینب(س) خبر داد.

ارسال 450 مقاله به دبیرخانه کنگره ملی حضرت زینب
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد ولی‌زاده ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی حضرت زینب(س) با آیت‌الله نوری همدانی، با اشاره به جایگاه حضرت زینب(س) اظهار داشت: در زمینه تبیین این جایگاه برای جامعه و نسل جوان کم کاری شده است. 
وی از برگزاری کنگره ملی حضرت زینب(س) در قم خبر داد و افزود: مسئولان برگزاری این کنگره از اواخر سال گذشته با تلاش بسیار درصدد هستند تا گامی در این زمینه بردارند.
جانشین مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه علی‌ بن ‌ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه فراخوان این کنگره از اواخر سال گذشته در سراسر کشور توزیع شده، ابراز داشت: سیل مقاله‌ها از ابتدای سال به دبیرخانه جشنواره سرازیر شده و هنوز هم مقاله‌های جدید در حال دریافت است.
وی با اذعان به اینکه، کنگره ملی حضرت زینب(س) دوم و سوم اسفندماه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود، گفت: تاکنون حدود 450 مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است.
ولی‌زاده ابراز داشت: کنگره ملی حضرت زینب(س) در تلاش است با تبیین شخصیت علمی، بصیرتی، ایمانی و عرفانی حضرت زینب(س) الگوی مناسبی به نسل جوان به ویژه بانوان جامعه ارائه کند.
وی اذعان داشت: دبیرخانه این کنگره در شش کمیته مشغول به فعالیت مطالعاتی است و سایتی نیز با عنوان «عقیله» برای کار در زمینه شخصیت حضرت زینب(ع) راه‌اندازی کرده است.
جانشین مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه علی‌ بن ‌ابیطالب(ع) با اشاره به نقش سپاه پاسداران در زمینه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: بخشی از فعالیت‌های سپاه پاسداران مربوط به مقوله فرهنگ است و سازمان بسیج جامعه زنان استان قم در این زمینه پیشرو بوده است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول