اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه بهداشت آموزش و پرورش اصفهان خبر داد

اجرای طرح ملی محیط‌یار در 300 مدرسه اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس گروه بهداشت و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال‌جاری نیز طرح ملی محیط‌یار به منظور آموزش دانش‌آموزان برای حفاظت محیط زیست در 300 مدرسه موجود در سطح استان اجرا شده است.

اجرای طرح ملی محیط‌یار در 300 مدرسه اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید باقری پیش از ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ مدارس اظهار داشت: شعار سال‌جاری به مناسبت نواخته شدن زنگ هوای پاک در مدارس سوخت، پاک، خودروی پاک و هوای پاک است و زنگ هوای پاک پیش از ظهر امروز در دبستان ملک اصفهان نواخته شد.

وی به تعداد دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مراسم اشاره کرد و افزود: حدود 400 نفر از دانش‌آموزان این مدرسه در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ هوای پاک شرکت کرده‌اند.

رئیس گروه بهداشت و سلامت اداره‌‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: فرهنگ‌سازی در زمینه هوای پاک از مهم‌ترین اهداف برگزاری این برنامه‌ها محسوب می‌شود و دانش‌آموزان به عنوان محور اصلی آموزش عمومی در راستای کنترل و کاهش آلودگی هوا هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آموزش‌های زیست محیطی در مدارس استان ارائه می‌شود، اضافه کرد: طی چهار سال گذشته حدود 300 مدرسه در اصفهان زیر پوشش این آموزش‌ها قرار گرفته‌اند و مدارس اصفهان به منظور کاهش مشکلات زیست محیطی با حفاظت محیط زیست استان هم‌گام هستند.

باقری با اشاره به اینکه سال گذشته اصفهان در راستای اجرای طرح ملی محیط‌یار رتبه نخست را در سطح کشور به دست آورده است، تاکید کرد: در سال‌جاری نیز طرح ملی محیط‌یار به منظور آموزش دانش‌آموزان برای حفاظت محیط زیست در 300 مدرسه موجود در اصفهان اجرا شده است.

وی به هدف از اجرای این طرح اشاره کرد و ادامه داد: آموزش، آگاه‌سازی، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف اجرای این طرح‌ها در مدارس است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول