اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هیرمند خبر داد

راه‌اندازی 40 کلاس درس هوشمند در هیرمند

خبرگزاری فارس: فرماندار هیرمند گفت: به طور همزمان تعداد 40 کلاس درس هوشمند در هیرمند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

راه‌اندازی 40 کلاس درس هوشمند در هیرمند
به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، محمد گمرکی‌زاده ظهر امروز و به مناسبت هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش در محل مدرسه راهنمایی دخترانه طلوع هیرمند اظهار داشت: شوراهای آموزش و پرورش به عنوان بازوان تعلیم و تربیت همواره نقش بسزایی را در شکوفایی و ارائه راهکارهای مطلوب در زمینه آموزش و پرورش بر عهده داشته‌اند.
وی افزود: شوراهای آموزش و پرورش حلقه‌های اتصال توده آموزشی با کادر معلمان و مربیان است که باید نهایت استفاده و الگو برداری از آنان به عمل آید.
فرماندار هیرمند بیان کرد: تمام ادارات و نهادهای دولتی موظف هستند برای ارتقای کمی و کیفی سطح آموزش و پرورش همکاری لازم را برای هوشمند سازی مدارس این شهرستان داشته باشند.
گمرکی‌زاده اضافه کرد: در تمامی دوره‌های تحصیلی شهرستان، مدارس خاص از جمله شاهد راه‌اندازی می‌شود و این مهم به ارتقای سطح تحصیلی و ایجاد رقابت بهتر در سیستم آموزش و پرورش منطقه منتهی می‌شود.
وی تصریح کرد: با توجه به نیاز شهرستان از سازمان آموزش و پرورش استان درخواست می‌شود تا نسبت به راه‌اندازی و صدور مجتمع شبانه‌روزی شامل دوره‌های راهنمایی و دبیرستان در بخش قرقری تسریع تا از ظرفیت‌های این بخش و استعدادهای آن استفاده بهینه‌ای شود.
فرماندار هیرمند خاطرنشان کرد: شهرستان هیرمند از نظر آی‌کیو و وجود استعدادهای درخشان در سطح مطلوبی قرار داشته و می‌طلبد در زمینه‌های آموزشی، تسهیلات در خور شأن فرزندان این منطقه باشد.
در این مراسم همچنین به طور همزمان تعداد 40 کلاس درس هوشمند توسط امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان هیرمند افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
در پایان مراسم نیز زنگ مشارکت‌ها توسط امام جمعه شهرستان و فرماندار در مدرسه دخترانه طلوع هیرمند نواخته شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول