اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان یزد:

240 خانوار در صدوق وام کارگشایی دریافت کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: 240 خانوار زیر پوشش کمیته امداد در شهرستان صدوق تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی دریافت کردند.

240 خانوار در صدوق وام کارگشایی دریافت کردند

حمید نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صدوق در 9 ماه نخست سال‌جاری بالغ بر 10 میلیارد ریال به مددجویان زیر پوشش و اقشار آسیب‌پذیر جامعه کمک کرده است.

وی افزود: در حال حاضر850 خانوار در قالب یک ‌هزار و 500 نفر زیر پوشش کمیته امداد صدوق هستند، طی 9 ماه نخست سال‌جاری 3 میلیارد و 52 میلیون ریال به عنوان مستمری به حساب این افراد واریز شده است.

نصیری تصریح کرد: در این مدت بالغ بر 160 میلیون ریال در راستای ارائه خدمات تحصیلی و فرهنگی به 170 دانش‌آموز و 65 دانشجو در سرفصل‌های شهریه دانشجویی، لوازم التحریر، پوشاک دانش‌آموزی، امور خوابگاهی، اردویی، راهیابی به دانشگاه، تقویت بنیه تحصیلی، مشاوره و ... هزینه شد.

نصیری هم‌چنین از پرداخت وام قرض‌الحسنه کارگشایی به 240 خانوار از اقشار نیازمند جامعه و مددجویان زیر پوشش به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان نیز 2 هزار نفر از مددجویان و اقشار نیازمند شهرستان با اختصاص مبلغ یک میلیارد و 317 میلیون ریال اطعام و افطار شدند و در اجرای طرح اکرام ایتام در راستای دستگیری از 100 یتیم با کمک حامیان نیکوکار شهرستان نیز مبلغ 300 میلیون ریال به حساب آنها واریز شد.

نصیری بیان داشت: تهیه و اهدای جهیزیه شامل کالاهای اساسی برای 25 نوعروس به ارزش 200 میلیون ریال واحداث و تعمیر 20 واحد مسکونی مددجویان با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال همچنین پرداخت وام قرض‌الحسنه خودکفایی برای ایجاد اشتغال برای 30 خانوار از منابع امدادی و تسهیلات بانکی به مبلغ 2 میلیارد ریال از دیگر اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) صدوق طی این مدت بوده است.

وی یادآور شد: در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان و کمک به بهبود رشد 60 کودک زیر شش سال این شهرستان نیز مبلغ 96 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول