اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر پاکستان خبر داد

ایجاد پایانه مرزی در شهرک تفتان پاکستان

خبرگزاری فارس: سفیر پاکستان گفت: به منظور تفاهم و همکاری بیشتر دو کشور ایران و پاکستان در نقطه مقابل در شهرک تفتان پاکستان پایانه مرزی ایجاد می‌شود.

ایجاد پایانه مرزی در شهرک تفتان پاکستان
خالد عزیز بابر سفیر پاکستان در ایران در رأس هیئتی که به منظور دیدار با مسولان استان سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرده بود امروز در حاشیه بازدید از محل نقطه صفر مرزی میل 72 میرجاوه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در میرجاوه ضمن اعلام خرسندی از میزبانی مسئولان استان و بخش مرزی میرجاوه، این بخش را نقطه اتصال دو کشور دوست و همسایه دانست و از ایجاد پایانه مرزی و سالن مسافری در نقطه مقابل در شهرک تفتان پاکستان خبر داد.
سفیر پاکستان همچنین تفاهم و همکاری دو کشور را در راستای ارتقاء مسائل سیاسی و امنیتی لازم دانست و اظهار داشت: دشمنان ایران و پاکستان از دوستی دو ملت هراس دارند.
خالد عزیز بابر از اقدامات جمهوری اسلامی ایران در پذیرایی مناسب از مسافران پاکستانی قدردانی کرد.
بخشدار میرجاوه نیز در این بازدید از وی به خاطر توجه ویژه به این منطقه مرزی و وضعیت پایانه مرزی و بررسی مشکلات موجود قدردانی کرد و خواستار توسعه شرکت‌های مسافری مابین کشورهای مقابل شد.
حمیدرضا فخر رحیمی گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران پاکستان را کشوری دوست و همسایه و قابل احترام برای مردم ایران می‌داند و امنیت موجود نشان از تلاش همه جانبه کشور ایران در مقابله با تروریسم و قاچاق مواد مخدر دارد و کشور پاکستان هم قطعاً در این راه ما را یاری می‌کند.
وی بیان داشت: مسئولان استان سیستان و بلوچستان و این بخش میزبان شایسته‌ای برای مسافران و زائران پاکستانی عتبات و اماکن زیارتی هستند و ایران کشور امنی برای همه مردم جهان است.
بخشدار میرجاوه یادآور شد: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار خواهان اختلاف بین کشورهای مسلمان هستند و از سفیر پاکستان می‌خواهیم با وفاق و همدلی با کشور ایران در زمینه مناسب‌سازی این نقطه مرزی همکاری داشته باشد.
رضا محمودی سرپرست اداره کل سیاسی استانداری سیستان و بلوچستان نیز حضور سفیر پاکستان را گرامی داشت و از عزم جدی مسئولان استان در خصوص همکاری‌های دو جانبه کشورهای ایران و پاکستان خبر داد.
در این دیدار علاوه بر حضور مسئولان محلی و مرزبانی میرجاوه، سرتیپ ممتاز وحید وابسته نظامی سفارت پاکستان، افتخار فرخ رایزن سفارت، عظیم محمود کنسول پاکستان در زاهدان نیز حضور داشتند.
سفیر پاکستان از بخش مرزی میرجاوه و پایانه مرزی و گمرک این نقطه صفر مرزی بازدید کرد.
انتهای پیام/صا10/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول