اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماه سوم سال‌جاری انجام شد

اجرای عملیات راهداری 100 کیلومتر از محور زاهدان ـ سفیدآبه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری زاهدان گفت: در سه ماه سوم سال‌جاری، عملیات راهداری 100 کیلومتر از محور زاهدان ـ سفیدآبه توسط پیمانکار انجام شد.

اجرای عملیات راهداری 100 کیلومتر از محور زاهدان ـ سفیدآبه
مهدی اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: نظافت پارکینگ، بوته‌کنی تا شعاع دو متر از لبه شانه راه به هر طرف، مرمت و بازسازی علائم معیوب (گاردریل، مسیرنما، تابلو...)، مرمت و نصب و جایگزین تابلوهای معیوب و یا مفقود شده از جمله اقدامات راهداری انجام شده در محور زاهدان ـ سفیدآبه است.
وی جمع‌آوری لاشه حیوانات و پاکسازی سطح راه از هر گونه مواد زائد، کنترل و حفظ حریم راه گزارش به موقع در صورت مشاهده هر گونه عملیات در حریم راه، اعلام به موقع تصادفات و حضور در صحنه تصادف برای کنترل ترافیک و پاکسازی سطح راه در محل تصادف را از دیگر این اقدامات انجام شده در این محور عنوان کرد.
رئیس اداره راه و ترابری زاهدان افزود: خاکبرداری توسط ماشین آلات اداره راه و ترابری شهرستان زاهدان، عملیات تنقیه و لایروبی 100 عدد پل محور زاهدان ـ سفیدآبه به مقدار یک‌هزار و 137 مترمکعب و حمل آن تا فاصله 50 متر...، احداث دیوار حائل با سنگ مالون در سطح حوزه استحفاظی از جمله اقداماتی است که در سه ماه اخیر در محورهای حوزه استحفاظی راه و ترابری زاهدان انجام شده است.
اکبری یادآور شد: در سه ماه اخیر، اصلاح نقطه حادثه خیز در محور خواجه مسک، انجام عملیات تحکیم بستر به طول 1.5 کیلومتر در محور (خواجه مسک)، بوته کنی و دکاپاژ به طول سه کیلومتر محور خواجه مسک، بازگشایی محور تنگ ندام تا کیلومتر 10، اجرای چهار کیلومتر آسفالت سرد محور آل گری ـ تنگ ندام، نیز انجام شده است.
وی ادامه داد: تشکیل اکیپ‌های راهداری و استقرار در راه‌ها به منظور مرمت موضعی و اساسی راه شامـل؛ عملیـات حفــاظتی تعمیر پل‌ها و ابنیه فنی، تسطیح، شن‌ریزی، لکه‌گیری، روکش‌های آسفالت سرد، نصب آبروها، احداث پل‌هـای جدید، برف‌روبی و بازگشایی راه‌ها و غیره یکی از وظایف اداره راه و ترابری شهرستان زاهدان است.
رئیس اداره راه و ترابری زاهدان گفت: نگهداری و ترمیم راه‌های استحفاظی به منظور برقراری عبور و مرور مستمر وسائط نقلیه، احداث راه روستایی برابر موافقتنامه‌های مبادله شده، نظارت بر کار اجرای راه‌های اصلی و روستایی، نصب و ترمیم علائم ایمنی تمامی راه‌های مواصلاتی در حوزه استحفاظی بخشی از وظایف اداره راه و ترابری زاهدان است.
انتهای پیام/صا20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول