اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی هرمزگان مطرح کرد

سرنوشت نامعلوم 2 میلیون لیتر سوخت مازاد بر مصرف یک کارخانه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: طبق تحقیقات صورت گرفته، سرنوشت سوخت مازاد مصرفی یک واحد تولیدی در هرمزگان که از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذرماه برابر با 2 میلیون لیتر می‌شود، هم‌چنان نامشخص است.

سرنوشت نامعلوم 2 میلیون لیتر سوخت مازاد بر مصرف یک کارخانه
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدعلی آخوندی ظهر امروز طی نشستی در رابطه با عملیات‌های پلیس در مقابله با قاچاق سوخت اظهار داشت: طبق تحقیقات انجام شده، عمده سوختی که برای قاچاق به سمت مرزهای دریایی استان روانه می‌شود، از محل مازاد بر نیاز خودروها، چاه‌های کشاورزی و مازاد سوخت کارخانجاتی است که با نیمی از ظرفیت کار می‌کنند.
وی در همین راستا افزود: در یکی از واحدهای صنعتی رصد شده مشخص شد که ما به التفاوت سوخت مصرفی این واحد با سوخت دریافتی آن 2 میلیون لیتر است.
فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه این میزان سوخت مورد مصرف کارخانه مذکور قرار نگرفته، با هدف اصلاح میزان سهمیه واحدهایی که سوخت مازاد مصرف دارند، موضوع را در شورای مربوطه مطرح کردیم و در پی این امر مصرف سوخت این واحد و حواله‌های سوخت آن احصا شده است.
آخوندی با بیان اینکه مسئولان این کارخانه باید پاسخگوی عملکرد خود در رابطه با این میزان سوخت مازاد باشند، اذعان داشت: این میزان سوخت رقم قابل توجهی است چرا که در 9 ماهه سال‌جاری کشفیات پلیس نیز زیر 10 میلیون لیتر می‌رسد.
انتهای پیام/ن20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول