اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازخوانی دیدار شهرداری تبریز با پرسپولیس تهران

اعتراف دنیزلی و 2 امتیازی که از کف شهرداری رفت

خبرگزاری فارس: اعتراف دنیزلی به استحقاق برد برای شهرداری، شایعه سه اخطاره بودن سعید دقیقی و از دست دادن دو امتیاز دیگر برای شهرداری تبریز مهم‌ترین حواشی بازی پرسپولیس تهران با شهرداری تبریز بود.

اعتراف دنیزلی و 2 امتیازی که از کف شهرداری رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز آخرین بازی هفته بیستم لیگ برتر فوتبال دیداری پرگل و تماشایی از آب درآمد و تماشاگران کم تعداد حاضر در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز را راضی به خانه‌هایشان روانه کرد.

در این بازی ابتدا شهرداری تبریز با دو گل پیش افتاد، اما پرسپولیس در نیمه دوم بازی را به تساوی کشانده تا سهم هر کدام از دو تیم تنها یک امتیاز باشد.

شهرداری تبریز بازی رفت را در تهران دو بر یک به سود خود خاتمه داده بود.

 

از شکست حتمی فرار کردیم

سرمربی ترکیه‌ای تبار تیم پرسپولیس تهران بعد از این بازی اظهار کرد: فکر نمی‌کردم تیم شهرداری تبریز چنین بازی خوبی را از خود به نمایش گذارد و با دو گل از ما پیش افتد، البته من با شناسایی و رفع نقاط ضعف تیم خود و تعویض‌های به موقع نتیجه بازی را عوض کرده و از شکست حتمی فرار کردیم.

وی خوشحالی خود را بابت یک امتیاز کسب کرده در تبریز پنهان نمی‌کند و می‌گوید: این یک امتیاز حاصل  شده  از سفر به تبریز را کم نمی‌دانم.

 

شایعه‌ای در شهر

سعید دقیقی سه اخطاره بود، شایعه‌ای که بعد از بازی پرسپولیس و شهرداری در شهر شنیده شد و سرخ‌های تهران را برای کسب سه امتیاز امیدوار کرد.

مدیرروستا در نیم فصل اول در شهرداری حضور نداشت و نمی‌تواند اظهار مستندی را ارائه کند، البته وی به گفته سرپرست تیم استناد کرده و اعلام می‌کند دقیقی تنها دو اخطار گرفته است.

 

یازده بازی خانگی و تنها یک پیروزی

شهرداری تبریز در یازدهمین بازی خانگی خود به یک تساوی دیگر دست یافت، شهرداری در بازی‌های خانگی خود صاحب یک پیروزی، سه شکست و هفت تساوی شده و 10 امتیاز کسب کرده است که  آمار خوبی به شمار نمی‌رود.

شهرداری تبریز به همراه تیم‌های نفت آبادان، داماش گیلان و تراکتورسازی تبریز جزو تیم‌هایی هستند که بیرون از خانه بهتر نتیجه کسب کرده‌اند، شهرداری تبریز از پنج پیروزی خود چهار برد را در بازی‌های خارج از تبریز جشن گرفته است.

مدیر روستا دنباله‌رو بسیج

فعلاً نتایج مدیر روستا با مربی قبلی این تیم تفاوت زیادی نمی‌کند، شهرداری مانند نیم فصل اول در بازی‌های خانگی نتیجه نگرفته و در مقابل در بازی‌های خارج از خانه  بیلان بهتری دارد.

نتایج این تیم در سه هفته اول دور برگشت این ادعا را تصدیق می‌کند.

شهرداری در کرمان با مس مساوی کرده اما در تبریز نتیجه را به این تیم واگذار کرد، در مقابل سایپا نیز بازی در تبریز با تساوی خاتمه یافته، اما نارنجی پوشان استان البرز در خانه خود مغلوب شهرداری شده‌اند. رویه‌ای که در مقابل پرسپولیس هم رعایت شده است.

از بازی راضی هستم از نتیجه نه

سرمربی تیم شهرداری تبریز گفت: در نیمه نخست دو گل به پرسپولیس زدیم و چند گل هم نزدیم و می‌دانستم شاگردان دنیزلی نیمه دوم برای جبران آمده و نتیجه را عوض خواهند کرد.

وی افزود: تعویض زودهنگام بذری به دلیل مصدومیت برنامه تاکتیکی ما را بر هم ریخت، در نیمه دوم نیز تجربه بازیکنان پرسپولیس به کمک آنها آمده تا برد را به راحتی از دست دهیم.

مربی شهرداری تبریز تصریح کرد: از بازی  تیم شهرداری راضی می باشم اما از نتیجه خیر.

 

حقمان برد بود

مدیر باشگاه شهرداری تبریز اظهارکرد: در بازی مقابل پرسپولیس تهران، حق شهرداری برد بود.

میرمعصوم سهرابی افزود: در این بازی بازیکنان تیم زحمت زیادی کشیدند و من از آنها  بابت بازی خوبشان تشکر می نمایم.

وی خاطرنشان کرد: همین  تساوی نتیجه بدی برای شهرداری محسوب نمی‌شود، ما پرسپولیس  متحول شده را متوقف کردیم، تیمی که هفته گذشته چهار گل به شاهین بوشهر زده بود.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول