اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران مطرح کرد

اتمام عملیات عمرانی پروژه باغ موزه قصر تا پایان سال 90

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از اتمام عملیات عمرانی پروژه باغ موزه قصر تا پایان سال جاری خبر داد.

اتمام عملیات عمرانی پروژه باغ موزه قصر تا پایان سال 90
به گزارش خبرگزاری فارس،  عیسی شریفی ضمن بازدید از بخش های مختلف پروژه باغ موزه قصر نسبت به سرعت بخشیدن در اجرای این پروژه تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: یکی از بخش‌های اصلی موزه تاریخ انقلاب اسلامی ایران است این موزه تصویری خواهد بود از مبارزات مردم در دوران ستم شاهی، بخش دیگر موزه زندان است. موزه زندان بازسازی عینی فضای زندان خواهد بود.

از دیگر بخش های این باغ موزه می توان به مسجد، زور خانه قصر، باغ های ایرانی، کتابخانه مرکز تحقیقات،گالری های مختلف، فضاهای نمایشگاهی و فرهنگی چایخانه و سفره خانه سنتی ،ورزشگاه، مراکز عرصه محصولات فرهنگی،بازارچه محصولات هنری و صنایع دستی اشاره کرد.

در ادامه میرزایی فلاح شهردار منطقه هفت با بیان اینکه پیشرفت قابل توجهی در اجرای این پروژه نسبت به ماه های گذشته صورت گرفته از اتمام عملیات عمرانی پروژه فوق تا پایان سال 90 خبر داد.

وی با ذکر این نکته که این پروژه با سرعت بالایی در حال اجرا است اذعان کرد:تاثیر فرهنگی این پروژه برروی منطقه هفت زیاد است و بخش های مختلف اجتماعی ، فرهنگی منطقه را می تواند پوشش دهد. به گونه ای که با اجرای این پروژه و مرکز همایش های آئینی ، فرهنگسرای اندیشه و تکمیل زیر ساخت های فرهنگی ؛ منطقه هفت تبدیل به قطب فرهنگی شهر تهران می شود.

این مقام مسئول در منطقه 7 خاطر نشان کرد: باغ موزه قصر یکی از دیدنی ترین نقاط پایتخت مراحل تکمیلی خود را می گذراند و اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد مساحت کل زمین مجموعه باغ قصر 69 هزار متر مربع است که حدود 20 هزار متر مربع زیر بنا دارد .
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول