اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

منابع آگاه خبر دادند

حمله به سیستم مخابرات سوریه توسط معارضان تحت حمایت عربستان، قطر و ترکیه

خبرگزاری فارس: منابع آگاه اعلام کردند که حملات به سیستم مخابراتی در سوریه توسط ایستگاه‌هایی در شمال لبنان که محل استقرار نیروهای تحت حمایت عربستان، قطر و ترکیه است، هدایت می‌شود.

حمله به سیستم مخابرات سوریه توسط معارضان تحت حمایت عربستان، قطر و ترکیه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، منابع آگاه اعلام کردند که اختلال به وجود آمده در شبکه مخابرات تلفن های همراه در سوریه که برای چندمین بار در مناطق ساحلی و مرکزی این کشور روی داده، از ایستگاهی در شمال لبنان در منطقه "عکار" ارسال می‌شود.

این در حالی است که شبکه‌های تلفن ‌همراه در سوریه مانند اغلب نقاط جهان از شبکه Gsm استفاده می‌کنند ولی این شبکه نیز هم اکنون در این کشور با اختلال دریافت می‌شود.

این منابع اعلام کردند که این ایستگاه‌ها از سیستم"PATROL-T" برای ایجاد پارازیت و اختلال در شبکه تلفن استفاده کرده‌اند که از طریق اختلال در ارتباط بین موبایل‌ها با Gsm و ماهواره‌ها عمل می‌کند.

پیش از این منابع خبری اخبار را منتشر کرده بودند که در آن اعلام شده بود نیروهای مخالف دولت بشار اسد با حمایت عربستان، ترکیه، قطر و جریان 14 مارس در شمال لبنان مستقر شده بودند.

انتهای پیام/ق







این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول