اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

برخی مسئولان با وصیتنامه امام بیگانه هستند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از بیگانه بودن برخی مسئولان با وصیتنامه امام راحل انتقاد کرد و گفت: عده‌ای از مسئولان با این وصیتنامه آشنایی کافی ندارند و این در حالی است که باید قرائت مستمر آن مورد توجه باشد.

برخی مسئولان با وصیتنامه امام بیگانه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام حسین تقی‌زاده ظهر امروز در شورای اداری آذربایجان‌شرقی بر ضرورت همراهی مسئولان با برگزاری پرشور برنامه‌های دهه‌فجر تاکید کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر اظهار کرد: دهه‌فجر امسال با حساسیت و چالش‌های خاصی همراه است که دهه‌فجر امسال را متفاوت با سال‌های گذشته کرده است.

تقی‌زاده ادامه داد: دهه‌فجر امسال با سالگرد انقلاب‌های عربی از جمله انقلاب مردم مسلمان مصر همراه شده و سالگرد دهه‌فجر با این انقلاب‌ها همراه است.

وی با اشاره به شرایط تحریم گفت: جمهوری اسلامی ایران از سویی دیگر نیز با تحریم‌های کم سابقه مواجه است که لزوم برنامه‌ریزی جدی در بزرگداشت دهه فجر را می‌رساند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک گفت: دو امتحان بزرگ انتخابات و دهه فجر را در پیش داریم که امیدواریم از این دو امتحان سربلند بیرون بیائیم.

وی همچنین با اشاره به تشکیل ستادهای دهه فجر در تبریز و شهرهای دیگر استان گفت: این ستادها فعالیت‌های گسترده‌ای را به صورت برنامه‌ریزی شده انجام می‌دهند.

تقی‌زاده، خواستار همراهی مسئولان و فرمانداران در برگزاری برنامه‌های دهه‌فجر شد و افزود: همراهی مسئولان در راستای تعظیم برنامه‌های دهه‌فجر ضروری است و در این راستا باید رضای الهی را در نظر گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خواستار تکریم ارباب رجوع در اداره‌های مختلف شد و گفت: در چنین ایامی باید همراهی و تکریم مردم بیشتر باشد و تکریم مردم موجب همراهی بیشتر آنان با نظام اسلامی می‌شود.

وی در ادامه بر ضرورت توجه به وصیتنامه سیاسی ـ الهی امام راحل تاکید کرد و گفت: قرائت روزانه این وصیتنامه در اداره‌ها ضروری است.

تقی‌زاده از بیگانه بودن برخی مسئولان با وصیتنامه امام راحل انتقاد کرد و گفت: عده‌ای از مسئولان با این وصیتنامه آشنایی کافی ندارند و این در حالی است که باید قرائت مستمر آن مورد توجه باشد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول