اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

با برپایی تظاهراتی

مردم تونس دخالت‌های آمریکا و قطر در کشورشان را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: دهها هزار نفر از مردم تونس امروز با برپایی تظاهراتی دخالت آمریکا ، فرانسه و کشورهای دیگر نظیر قطر در امور داخلی کشور خود را رد کردند.

مردم تونس دخالت‌های آمریکا و قطر در کشورشان را محکوم کردند
به گزارش فارس به نقل از عربی پرس، دهها هزار نفر از مردم تونس در سالروز پیروزی انقلاب مردمی در این کشور بنا به دعوت اتحادیه عمومی کار که قویترین و باسابقه ترین اتحادیه در این کشور است، تظاهرات گسترده ای را برگزار کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات تمام انواع دخالت های خارجی در این کشور را محکوم کرده وخواستار تحقق اهداف انقلاب به دور از هر گونه قیمومیت در این کشور شدند.

تظاهرات کنندگان به طور خاص دخالت های آمریکا ، قطر و فرانسه در این کشور را رد کرده و با برافراشتن پلاکاردهایی تاکید کردند که مردم این کشور آزاد هستند و قیمومیت خارجی ها بر این کشور را رد می کنند.

حسین العباسی دبیرکل اتحادیه کار در سخنانی به تظاهرات کنندگان گفت که مردم تونس باید برای حمایت از انقلاب خود از دست دزدان و فرصت طلبان و نیروهای استکباری که به دنبال افزایش نفوذ خود در انقلاب و تامین منافعشان علیه منافع ملت های منطقه هستنذ، هوشیار باشند.

وی تاکید کرد که تونس انقلابی هر گونه تسلط خارجی را رد می کند و نمی خواهد تحت هر پوششی در امور داخلی این کشور دخالت صورت بگیرد.

انتهای پیام/++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول