اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 8 سال

راز گم شدن کودک یک ساله با ارثیه 2 میلیاردی برملا شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کودکی که هشت سال پیش به خاطر ارثیه 2 میلیاردی‌اش ربوده شده بود، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در سن 9 سالگی به آغوش مادرش بازگشت.

راز گم شدن کودک یک ساله با ارثیه 2 میلیاردی برملا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین حسین‌زاده اظهار داشت: در پی گم شدن مرموز یک کودک یک ساله با ارثیه 2 میلیارد ریالی در سال 1382 تیم ویژه‌ای از ماموران برای بررسی پرونده تشکیل شد، اما تلاش‌های پلیس و خانواده این کودک بی‌نتیجه ماند.
وی افزود: این پرونده همچنان در آگاهی مفتوح بود تا اینکه چندی پیش زنی با مراجعه به دادگاه عنوان کرد که کودکش را پس از هشت سال یافته و قصد دارد حضانتش را به عهده بگیرد که مقام قضایی برای روشن شدن ابعاد موضوع، وی را به آگاهی ارجاع داد.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: کارآگاهان با بررسی موضوع به این زن مشکوک شدند و وی را تحت بازجویی تخصصی قرار دادند.
وی اضافه کرد: زن مذکور در این بازجویی‌ها پرده از راز یک آدم‌ربایی هشت ساله برداشت و عنوان کرد زمانی که متوجه شدم برادر شوهرم دو میلیارد ریال برای فرزند یک ساله‌اش به ارث گذاشته است، تصمیم گرفتم که این کودک را بربایم و پس از مخفی کردن وی از دید همگان پس از چند سال او را با عنوان فرزند خودم معرفی کنم ولی با تیزبینی پلیس دستم برای همه رو شد.
حسین‌زاده بیان داشت: با اعزام تیم ویژه‌ای از ماموران به یکی از روستاهای اطراف اصفهان، این کودک 9 ساله به آگاهی انتقال داده شد و پس از دعوت از مادرش و انجام مراحل قانونی، کودک تحویل وی شد.
وی با بیان اینکه صحنه رسیدن این مادر و دختر پس از هشت سال به یکدیگر صحنه‌ای به یاد ماندنی بود، گفت: متهمه به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول