اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شرکت آبفای کردستان صورت گرفت

برگزاری کارگاه آموزشی حفاظت و سلامت کار در کردستان

خبرگزاری فارس: به همت شرکت آبفای استان کردستان، کارگاه آموزشی ایمنی، حفاظت و سلامت کار در آمفی تئاتر تصفیه خانه فاضلاب سنندج برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی حفاظت و سلامت کار در کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، این کارگاه یک‌روزه ظهر امروز با حضور مدیر عامل و معاونت بهره‌برداری شرکت، مدیران امور تابعه، ناظرین مقیم استان، پیمانکاران و مشاور معاونت برنامه‌ریزی و منبع انسانی شرکت مهندسی آبفا کشور برگزار شد.
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان و مدعوین با اشاره به اهمیت و حساسیت کار شرکت‌های آب و فاضلاب گفت: اساسا بحث ایمنی و بهداشت در قالب جدید به ویژه در حوزه صنعت آب و فاضلاب در سطوح مختلف مهندسی، کارگری و غیره که با سلامت و ایمنی افراد مرتبط بوده از اهمیت بسزایی برخوردار است.
علیرضا تخت‌شاهی بیان داشت: در این راستا شرکت تا به‌حال کلیه توان خود را بکار برده که شرایط مطلوب را با افزایش درصد ایمنی و حفاظت در محیط کار برای همکاران فراهم نماید و در این راستا در شهرهای مختلف استان نیز فعالیت‌های کاربردی صورت گرفته است.
عبدالکریم زرنگ دبیر کمیته ایمنی، حفاظت و سلامت کار شرکت مهندسی آبفای کشور نیز به ارائه مطالب آموزشی خود در زمینه اهمیت و جایگاه حفاظت و ایمنی کار در شرکت‌های زیرمجموعه صنعت آب و فاضلاب پرداخت.
در این کارگاه مطالب آموزشی شامل ضوابط و هنجارهای مرتبط با ایمنی و سلامت کار در بخش‌های مختلف ستادی و اجرایی، بهداشت کاربردی، حفاظت ایمنی کار و الزامات قانونی در شرکت‌های آب و فاضلاب، دیدگاه و راهبردهای شرکت مهندسی، وظائف و مسئولیت‌های کمیته ایمنی و وظائف و مسئولیت‌های کارفرما و کارکنان در تامین ایمنی، حفاظت و بهداشت محیط کار ارائه شد.
در پایان کارگاه نیز نظرات و سوالات همکاران در خصوص راه‌های ارتقای ایمنی و مشکلات موجود مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول