اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی جلسه‌ای

کمیته‌های دهه فجر در زرآباد تشکیل شد

خبرگزاری فارس: بخشدار زرآباد گفت: کمیته‌های برنامه‌های دهه فجر در زرآباد تشکیل و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهتر برگزار شدن برنامه‌های این ایام انجام شد.

کمیته‌های دهه فجر در زرآباد تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، مجتبی شجاعی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی‌ها طوری باشد تا بتوانیم دستاوردهای انقلاب را همانند سال‌های گذشته برای مردم بیش از پیش تبیین کنیم.
وی افزود: سازندگی‌های انجام شده در کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مثال زدنی است و دولت تاکنون توجه بسیار زیادی به نقاط محروم کشور داشته است.
بخشدار زرآباد بیان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی دنیا را در حیرت فرو برده و به الگویی موفق برای سایر کشورهای اسلامی تبدیل شده است.
شجاعی به طرح‌ها و پروژه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: افتتاح کتابخانه در زرآباد با همکاری شهرداری، بخشداری و اداره ارشاد، افتتاح میدان کوثر در زرآباد، افتتاح نمایندگی ثبت احوال در این بخش، راه‌اندازی مرکز هلال‌احمر و افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف از مهم‌ترین طرح‌های دهه فجر امسال در زرآباد است.‌
وی از برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی در زرآباد خبر داد و بیان داشت: در 19 بهمن ماه، جشنواره بزرگ فرهنگی با حضور میهمانان و هنرمندان برجسته کشور برگزار می‌شود.
شهردار زرآباد نیز در این جلسه گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و خدماتی که در منطقه انجام شده، امید می‌رود حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال دیدنی و باشکوه‌تر از گذشته باشد.
عبدالطیف بارانی به برنامه‌های هفته وحدت اشاره کرد و افزود: خاستگاه انقلاب اسلامی ایران وحدت است و ملت غیور ایران با حفظ وحدت تاکنون اهداف و توطئه‌های دشمنان نظام را نقش بر آب کرده‌اند.
امام جمعه اهل سنت زرآباد نیز در این جلسه اظهار داشت: دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مردم به ویژه مردم این خطه از کشورمان هستند اما بدانند شیعه و سنی در کنار هم با همدلی و برادری زندگی کرده و نمی‌گذارند بیگانگان اخوت و برادری آنها را زیر سئوال ببرند.
مولوی عبدالملک مهروزهی گفت: امسال تمامی مردم زرآباد در راهپیمایی عظیم و باشکوه 22 بهمن حضوری فعال خواهند داشت و بار دیگر به دشمنان ثابت می‌کنند که همواره پشتیبان ولایت‌فقیه هستند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول