اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد قم خبر داد

برگزاری کنگره آیت‌الله گلپایگانی در اردیبهشت ماه 91

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: کنگره آیت‌الله گلپایگانی در اردیبهشت ماه سال 91 به صورت دو نیمروز در قم و گلپایگان برگزار خواهد شد.

برگزاری کنگره آیت‌الله گلپایگانی در اردیبهشت ماه 91
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرتضی اسماعیلی‌طبا پیش از ظهر امروز در حاشیه دیدار اعضای ستاد برگزاری بزرگداشت آیت‌الله گلپایگانی با امام جمعه قم و مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه در شورای فرهنگ عمومی استان قم مصوب شد تا بزرگداشت علما و مراجع تقلید برگزار شود، اظهار داشت: در حال حاضر برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری بزرگداشت آیت‌الله گلپایگانی، آیت‌الله مشکینی و آیت‌الله حاج شیخ جواد تبریزی صورت گرفته است که نخستین کنگره در اردیبهشت ماه سال 91 برای آیت‌الله گلپایگانی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این کنگره قرار است به ابعاد سیاسی و اجتماعی این عالم وارسته پرداخته شود، همچنین فراخوان مقالاتی در این راستا در داخل کشور و جهان اسلام صورت گرفته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه سه جلد از اسناد ساواک در ارتباط با آیت‌الله گلپایگانی قرار است منتشر شود، بیان داشت: تولید نرم‌افزاری از مجموعه آثار این عالم وارسته که به همت مرکز تحقیقات و علوم کامپیوتری نور تهیه شده است، از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای کنگره آیت‌الله گلپایگانی است.
وی با بیان اینکه در این نرم‌افزار بیش از 60 جلد از آثار آیت‌الله گلپایگانی گردآوری خواهد شد، خاطر نشان کرد: 12 جلد از 60 جلد آثار این عالم برجسته مورد بازنگری قرار گرفته و تجدید چاپ خواهد شد.
اسماعیلی‌طبا با بیان اینکه کنگره آیت‌الله گلپایگانی به صورت دو نیمروز در قم و گلپایگان برگزار خواهد شد، بیان داشت: در گلپایگان نیز 17 کمیته در این راستا زیر نظر امام جمعه این شهر تشکیل شده است که بیش از 100 نفر در این کمیته‌ها فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول