اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

براساس سناریو مانور خدمات شهری منطقه 20

خودرو حامل مواد سمی در جنوب تهران واژگون شد

خبرگزاری فارس: بر اساس سناریو مانور تخصصی خدمات شهری خودرو حامل مواد سمی در خیابان امامزاده ابوالحسن (ع) واژگون شد.

خودرو حامل مواد سمی در جنوب تهران واژگون شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش بر اساس سناریو مانور تخصصی خدمات شهری خودرو حامل مواد سمی در خیابان امامزاده ابوالحسن (ع) واژگون شد.
شهردار ناحیه سه شهرداری منطقه ۲۰ تهران در حاشیه این مانور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به منظور ایجاد هماهنگی و برنامه‌ریزی بین ادارات و سازمان‌های مختلف در زمان بروز بحران، مانور تخصصی خدمات شهری با موضوع واژگونی خودرو حامل مواد سمی در  خیابان امامزاده ابوالحسن (ع) برگزار شد.
مجتبی حسینعلی بیگی افزود: این مانور با موضوع واژگون شدن خودروی حامل مواد سمی و با حضور به موقع پلیس راهور، آتش نشانی، نیروی انتظامی، اداره بهداشت و اورژانس و هماهنگی لازم نیروهای خدمات شهری ناحیه انجام شد و نسبت به امداد رسانی به مصدوم فرضی حادثه و پاکسازی محیط و رفع مخاطرات ناشی از آن اقدام شد.
شهردار ناحیه سه منطقه ۲۰ هدف از برگزاری این مانور را تقویت و ایجاد آمادگی عملی در کاهش مخاطرات زیست محیطی عنوان کرد و گفت: این مانور باعث شناسایی نقاط ضعف برنامه ریزی و عملکردی حوادث می‌شود و در تقویت کاستی‌ها و فراهم کردن تجهیزات لازم تاثیر گذار بوده است.
شهردار ناحیه سه منطقه ۲۰ با اشاره به دریافت گواهینامه زیست محیطی ISO14001-2004 خاطرنشان کرد: شهرداری ناحیه سه به عنوان یک نهاد اجتماعی و خدمت رسان به مردم، برای کاهش پیامدهای منفی حاصل از جنبه‌های زیست محیطی، رعایت رئوس خط مشی زیست محیطی را در دستور کار خود قرار داده است و برگزاری مانور یکی از ملزومات قید شده در گواهینامه است که در طول سال تمام نواحی باید اقدام به برگزاری مانور با موضوعات مختلف کنند.
وی با اشاره به اهداف این نظام مدیریتی، حفظ محیط زیست و جلوگیری از انتشار آلودگی‌ها و کنترل آلاینده‌ها، استفاده بهینه از منابع طبیعی و مدیریت انرژی در چارچوب اختیارات و وظایف شهرداری ناحیه و ترویج فرهنگ محیط زیست از طریق آموزش و ارتقای سطح آگاهی کارکنان و شهروندان را از مهم‌ترین اهداف این نظام برشمرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول