اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مرزبانان سیستان ‌و بلوچستان صورت گرفت

هلاکت 2 شرور مسلح در مرزهای سیستان ‌و بلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانان سیستان و بلوچستان طی درگیری با اشرار مسلح موفق شدند دو تن از آنان را به هلاکت برسانند.

هلاکت 2 شرور مسلح در مرزهای سیستان ‌و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، احمد شهرکی اظهار داشت: مرزبانان این فرماندهی شب گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی از حضور قاچاقچیان در مرزهای استان آگاه و نسبت به پوشش کامل نقاط خلأ اقدام کردند.
وی با اشاره به حضور آگاهانه مرزبانان در جای جای نوار مرز افزود: مأموران این فرماندهی حین اجرای کمین با مشاهده متجاوزین مرزی که باوجود نصب تابلوهای هشدار دهنده با نزدیک شدن به دیوار حفاظتی وارد حریم امنیتی مرز شده بودند با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که با تیراندازی قاچاقچیان مواجهه شدند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان با تأکید بر دقت عمل مرزبانان گفت: به دنبال این اقدام، مرزبانان با هوشیاری کامل و با استفاده از آتش پر حجم خود موفق شدند دو تن از اشرار مسلح را به هلاکت رسانده و دو نفر دیگر را نیز زخمی کنند.
شهرکی بیان داشت: مرزبانان در این درگیری مسلحانه یک دستگاه گوشی تلفن همراه و مقادیری سلاح و مهمات را کشف و ضبط کردند.
وی با اشاره به کنترل کامل نوار مرز از سوی مرزبانان تأکید کرد: مرزبانان این فرماندهی با تلاش شبانه‌روزی خود اجازه نخواهند داد کوچک‌ترین تهدیدی متوجه مرزنشینان و مناطق مرزی باشد.
 
*دستگیری یک شرور فراری در خاش
فرمانده انتظامی شهرستان خاش نیز از دستگیری یک شرور و قاچاقچی فراری در شهرستان خاش خبر داد.
احسانعلی آذرپودینه گفت: مأموران انتظامی شهرستان خاش موفق شدند این شرور فراری را که به جرم حمل و قاچاق مسلحانه مواد مخدر تحت تعقیب مراجع قضایی قرار داشت پس از انجام تحقیقات و اقدامات فنی و تخصصی در مخفیگاهش شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه این متهم فراری را دستگیر کنند.
وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این شرور تعداد یک قبضه کلت کمری، هفت تیغه خشاب، تعدادی مهمات جنگی اسلحه کلاش، تیربار گرینف و کلت کمری، یک عدد شوکر برقی و مقادیری مواد مخدر، تجهیزات دریافت امواج ماهواره‌ای و مهرهای مخصوص بسته بندی مواد مخدر کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خاش خاطرنشان کرد: در این عملیات یک دستگاه خودرو زانتیا و تعداد دو عدد پلاک خودرو کشف و ضبط شد و تحقیقات بیشتر از این متهم فراری ادامه دارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول