اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر خواستار شد

ایجاد شهرک صنفی و نمایشگاه دائمی در شهرستان اهر

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر، بر ضرورت ایجاد شهرک صنفی و نمایشگاه دائمی در شهرستان اهر تاکید کرد.

ایجاد شهرک صنفی و نمایشگاه دائمی در شهرستان اهر
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان اهر در خصوص ایجاد شهرک صنفی در اهر اظهار داشت: با مشارکت سازمان بازرگانی، اتحادیه صنفی و حمایت فرمانداری اهر به زودی عملیات اجرایی شهرک صنعتی در این شهرستان آغاز و مشاغلی که فعالیت آنها در خارج از شهر ضروری است در آن ساماندهی می‌شود.
وی، به ایجاد نمایشگاه دائمی نیز در شهرستان اهر اشاره کرد و ایجاد این مجتمع نمایشگاهی را برای توسعه و رونق اقتصادی منطقه مهم برشمرد و خواستار تلاش بیشتر سازمان بازرگانی در ایجاد این نمایشگاه در اهر شد.
این مقام مسئول، در ادامه از مسئولان ادارات و نهادها خواست با پرهیز از کاغذبازی‌های بی‌مورد اداری، پروسه‌ای را در ادارات تعریف کنند که ارباب‌رجوع در کمترین زمان ممکن بتواند مسائل اداری و کاری را حل کند.
صدیقی، مردم را ولی‌نعمتان انقلاب و چشم و چراغ مسئولان و نظام ذکر کرد و افزود: مردم ایران در طول عمر 33 ساله انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند با بصیرت و آگاهی در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حاضر بوده و پشت سر ولایت از اهداف و آرمان‌های انقلاب پشتیبانی می‌کنند.
وی، در این جلسه از حضور پرشور مردم در تمام عرصه‌ها قدردانی کرد و گفت: ملت ایران همیشه در صحنه بوده و هر کجا که نیاز به حضور حماسی احساس شده با حضور پرشور و به یادماندنی خود برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرده‌اند.
فرماندار اهر در ادامه به برگزاری موفق یادواره یک‌هزار و شهید منطقه ارسباران در محل دانشگاه آزاد اسلامی اهر اشاره کرد و از همکاری و همراهی تمام مسئولان شهرستان قدردانی کرد.
وی در این جلسه با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس نهم، خطاب به مسئولان ادارات و نهادها گفت: با سوءاستفاده‌کنندگان از امکانات دولتی و بیت‌المال به نفع یا علیه هر یک از کاندیداها برخورد جدی خواهد شد و همه ما وظیفه داریم با بی‌طرفی کامل زمینه را برای حضور پرشور، سالم و قانونی در انتخابات 12 اسفند فراهم کنم.
در پایان این مراسم از فرمانده سپاه ناحیه اهر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و رئیس میراث فرهنگی و گردشگری به دلیل تلاش در برگزاری یادواره شهدای ارسباران، همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نمایشگاه توانمندی‌های دولت قدردانی شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول