اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مانور مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی به تعویق افتاد

خبرگزاری فارس: مانور مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی که قرار بود در واکنش به رزمایش اخیر ایران انجام شود، همزمان با هشدار آمریکا به صهیونیست ها در مورد عواقب هر حمله احتمالی به ایران به تعویق افتاد.

مانور مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی به تعویق افتاد
به گزارش فارس، رادیو رژیم صهیونیستی دیروز به نقل از منابع نظامی اعلام کرد که مانور مشترکی که قرار بود آمریکا و رژیم صهیونیستی در واکنش به مانورهای اخیر ایران در خلیج فارس انجام دهند به تعویق افتاده است.

در حین برگزاری مانور ارتش جمهوری اسلامی در خلیج فارس و اقیانوس هند بود که آمریکا و رژیم صهیونیستی در اقدامی شتاب زده از انجام مانوری مشترک خبر دادند، این مانور قرار بود بهار آینده برگزار شود، اما صهیونیست ها مدعی شده اند که به دلیل مسایل بودجه ای مربوط به بهار سال 2012 این مانور برگزار نخواهد شد.

 در همین راستا این هفته قرار است "مارتین دمبسی" رئیس ستاد ارتش آمریکا به سرزمین های اشغالی سفر کرده و با مقامات صهیونیست دیدار و مذاکره کند.

از سوی دیگر "موشه یعلون" وزیر امور استراتژیک در کابینه رژیم صهیونیستی نسبت به تردید های دولت آمریکا در افزایش تحریم های عمومی ایران به علت فعالیت های هسته ای این کشور ابراز ناامیدی کرد.

در همین راستا روزنامه وال استریت ژورنال نیز روز جمعه نوشت که مقامات آمریکایی از طریق لیون پانتا و دیگر مقامات این کشور تلاش مضاعفی را به کار بسته اند تا رژیم صهیونیستی را برای جلوگیری از اقدام نظامی علیه ایران قانع کنند. آنها در پیام هایی به مقامات اسرائیلی نسبت به عواقب این اقدام هشدار شدید داده اند.
انتهای پیام/++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول