اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شهرستان صحنه خبر داد

برگزاری جشنواره موسیقی محلی آبشار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه از برگزاری جشنواره موسیقی محلی آبشار در 20 و 21 بهمن‌ ماه در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشنواره موسیقی محلی آبشار
محمدمراد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: جشنواره موسیقی محلی آبشار ویژه استان کرمانشاه و گروه‌های هنری از استان لرستان و چهارمحال و بختیاری 20 و 21 بهمن‌ ماه در شهرستان صحنه برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: این جشنواره در راستای حفظ و تقویت هنر موسیقی معناگرا و حمایت از هنرمندان موسیقی بومی و محلی برپا خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه با اشاره به اینکه جشنواره موسیقی محلی آبشار به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در مهلت مقرر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
عزیزی اظهار کرد: جشنواره به صورت غیر رقابتی و در بخش گروه‌نوازی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: حداکثر اعضای گروه باید هفت نفر باشد و مدت زمان اجرای هر گروه حدود 30 دقیقه است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه اضافه کرد: گروه‌های شرکت‌کننده باید سی‌دی صوتی و تصویری اجراها و آثار خود را به همراه متن اشعار حداکثر تا 12 بهمن‌ ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
عزیزی تصریح کرد: کمیته فنی پس از بررسی آثار ارسالی گروه‌های منتخب را به جشنواره دعوت خواهد کرد.
وی اظهار کرد: متن اشعار با مضامین مذهبی، حماسی و مرتبط با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد پیامبر اکرم (ص) در اولویت است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه در پایان گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه ارسال کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 08383229696 تماس بگیرند.
انتهای پیام/آ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول