اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی/

128 اثر هنری در مسیر تبریز ـ کرمانشاه

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری آذربایجان‌شرقی از حضور توانمند حوزه هنری استان با 128 اثر تولیدی در سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه­های هنری که در کرمانشاه برگزار می‌شود، خبر داد.

128 اثر هنری در مسیر تبریز ـ کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان ‌شرقی، شهرام خدایی گفت: این آثار در هفت بخش فرهنگی، هنری و طی سال‌های 88، 89 و 90 تولید شده است.
وی اظهار کرد: آثار یاد شده از بین صدها اثر تولیدی حوزه هنری منتخب شده و برای رقابت در سومین جشنواره تولیدات مراکز استانی حوزه‌های هنری کل کشور به دبیرخانه‌های مربوطه در استان‌های منتخب ارسال شده‌اند.
خدایی توضیح داد: 96 اثر در بخش هنرهای تجسمی، 16 اثر در بخش هنرهای تصویری، 11 اثر در بخش پژوهش و تازه­های نشر، پنج اثر در بخش هنرهای نمایشی، سه اثر در بخش موسیقی و یک اثر در هر یک از بخش­های ادبیات و رسانه­های دیجیتال به این جشنواره ارسال شده است.
وی در مورد چگونگی کار جشنواره مزبور گفت: پس از ارسال آثار از سوی تمام استان‌های کشور دبیرخانه­های تخصصی این جشنواره در شهرهای بیرجند، تهران، قزوین، بوشهر، اراک، شیراز و خرم­آباد آثار منتخب جشنواره را معرفی و سپس آثار منتخب در اردیبهشت ماه سال آتی در کرمانشاه به داوری نهایی خواهند رسید.
خدایی گفت: کمیت نمی­تواند معیار و شاخص مطلوبی برای کار فرهنگی، هنری باشد اما شاهد آن هستیم که در کنار رشد کمی، کارشناسان امر بر رشد کیفی آثار و تولیدات حوزه هنری آذربایجان شرقی اذعان داشته­اند.
سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری به همت اداره کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول