اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز:

هرگز با توصیه کسی در تیمی مربیگری نکرده‌ام

خبرگزاری فارس: سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز گفت: هرگز با توصیه کسی در تیمی مربیگری نکرده‌ام و نیازی به توصیه هیچ‌کس ندارم.

هرگز با توصیه کسی در تیمی مربیگری نکرده‌ام
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود یاوری عصر شنبه در نشست خبری قبل از دیدار داماش گیلان و فجر شهید سپاسی شیراز اظهار داشت: روی نقاط ضعف و قوت داماشی‌ها کار کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه داماش تیم بدون حاشیه‌ای است، افزود: مدیریت این تیم با نگاه حرفه‌ای به‌دنبال نتایج فنی است.
سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی با اشاره به اینکه دو جلسه در چمن مصنوعی تمرین کرده‌ایم، گفت: با تلاش مسئولان هیئت فوتبال فارس توانسته‌ایم آمادگی لازم برای بازی روی چمن مصنوعی را کسب کنیم.
یاوری از غیبت سه بازیکن فجر سپاسی مقابل داماش خبر داد و ابراز داشت: مهدی نظری بازیکن سه اخطاره و محروم فجر در این دیدار بوده و حمید جوکار و امین شجاعی نیز به دلیل مصدومیت در مقابل داماش غایب هستند.
وی تجربه مربیگری خود در عرصه فوتبال ایران را 40 سال عنوان کرد و ابراز داشت: هرگز با توصیه کسی در تیمی مربیگری نکرده‌ام و نیازی به توصیه هیچ‌کس ندارم.
این سرمربی با اشاره به فشردگی بازی‌ها بیان داشت: فشردگی بازی‌ها تعداد مصدوم‌ها را با توجه به فصل زمستان افزایش می‌دهد.
سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز افزود: در دو دیدار گذشته نتیجه خوبی کسب کردیم، اما در نقطه مقابل تیم داماش گیلان در دو بازی گذشته‌اش متحمل شکست شدیم که این امر موجب می‌شود تا دیدار ما از حساسیت بیشتری برخوردار شود.
به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیستم از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور، ساعت 15 عصر روز یک‌شنبه 25 دی جاری در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می‌روند.
داماش گیلان هم‌اکنون با 19 بازی و 23 امتیاز در رده 10 جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد و مقاومت شهید سپاسی شیراز نیز با همین تعداد بازی 19 امتیاز دارد و صاحب مکان 16 جدول است.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول