اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

یدیعوت آحارونوت:

رسانه‌های جهان بر نقش اسرائیل و آمریکا در ترور متخصصان ایرانی متفق‌القولند

خبرگزاری فارس: روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در مقاله‌ای اذعان کرد که ایرانیان و اکثر رسانه‌های جهان بر این باورند که این ترور، کار سیا یا موساد بوده است.

رسانه‌های جهان بر نقش اسرائیل و آمریکا در ترور متخصصان ایرانی متفق‌القولند
به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی به قلم "رون بن ییشای" تحت عنوان "کشتن مغزها" مدعی شد که ترور متخصصین مرتبط با صنایع هسته‌ای ایران با این هدف انجام می‌شود که پس از حمله نظامی احتمالی به تاسیسات هسته‌ای این کشور، ایران توان بازیابی هسته‌ای خود و از نو ساختن تاسیسات را نداشته باشد.
 
بنابراین گزارش، ییشای اذعان کرد که اگر چه مقامات آمریکایی و اسرائیلی تاکنون مسئولیت ترور مصطفی احمدی روشن را نپذیرفته‌اند اما ایرانیان و اکثر رسانه‌های جهان بر این باورند که این ترور، کار سیا یا موساد بوده است.
 
این روزنامه صهیونیستی تلویحا اذعان کرده است که چنین کاری تنها با پشتیبانی رژیم اسرائیل و آمریکا قابل انجام بوده است. شناسایی این اهداف اطلاعاتی و طبقه‌بندی آنها تنها کار سازمان‌های اطلاعاتی این رژیم‌ها است.
 
بنابر گزارش فوق، کارشناسان اطلاعاتی غربی در رسانه‌ها تایید کرده‌اند که این ترورها کاملا به نفع آنهاست. مهمترین جنبه این ترورها کشتن افرادی است که پایگاه علمی هسته‌ای هستند. حمله نظامی به ایران تنها برنامه هسته‌ای این کشور را به تاخیر می‌اندازند اما با زدن این افراد امکان بازسازی آن از بین می‌رود.
 
تاکنون ۴ متخصص ایرانی مرتبط با پرونده هسته‌ای توسط سرویس‌های اطلاعاتی غربی و صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.
 
انتهای پیام/ک.ص
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول