اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

کتاب 24 جلدی «تاریخ امام حسین(ع)» فردا رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: کتاب 24 جلدی «تاریخ امام حسین(ع) ـ موسوعه الامام حسین» که توسط دفتر کمک آموزشی وزارت آموزش و پرورش منتشر شده است، فردا با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی رونمایی می‌شود.

کتاب 24 جلدی «تاریخ امام حسین(ع)» فردا رونمایی می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، کتاب 24 جلدی «تاریخ امام حسین(ع) ـ موسوعه الامام حسین» که توسط دفتر انتشارات کمک آموزشی وزارت آموزش و پرورش گردآوری، تدوین و منتشر شده است، فردا 25 دی ماه با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی رونمایی می‌شود.

کتاب 24 جلدی «تاریخ امام حسین(ع) ـ موسوعه الامام حسین» مشتمل بر بیش از 32 هزار صفحه است و پژوهشگران دفتر انتشارات کمک آموزشی از منابعی چون «ناسخ التواریخ - محمدتقی لسان الملک سپهر»، «جلاء العیون- علامه مجلسی»، آثاری از «ابوالفتوح رازی» و «شیخ بهاری» استفاده کرده‌اند.

حجت‌الاسلام محی‌الدین بهرام محمدیان، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در خصوص انتشار این کتاب اظهار داشت: در طراحی، اجرا، تدوین،‌ تحقیق و نگارش این موسوعه، عشق و تعهد در کنار دانش و مهارت و روش‌شناسی با هم جمع آمدند تا 24 مجلد آن در زمانی متجاوز از 26 سال پدید آید.
 
وی ادامه داد: اما در این فاصله، برخی از بزرگانی که در آغاز و اثنای این کار بزرگ همراه بودند یا به تشویق و تأیید خود بر انجام تأکید می‌ورزیدند امروز در عالم ملکوت شاهد رونمایی از آن هستند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، از آیات عظام و حجج‌ اسلام مرحوم سید عبدالعزیز طباطبایی، مرحوم شیخ محمدرضا جعفری، مرحوم علی دوانی، مرحوم علامه محمدتقی جعفری، مرحوم محمدباقر محمودی و مرحوم دکتر سیدجعفر شهیدی به عنوان همراهان در گردآوری و تالیف این کتاب خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدیان در ادامه آیات عظام و حجج اسلام جعفر سبحانی، سیدمحمدرضا حسینی جلالی، محمدعلی جاودان، شیخ احمد محمودی و استاد عبدالحسین حائری و امیرحسین درگاهی را از دیگر بزرگان فعال در نشر این کتاب برشمرد.

به گزارش توانا، نسخه الکترونیک کتاب 24 جلدی «تاریخ امام حسین(ع)- موسوعه الامام حسین» نیز همزمان با مراسم رونمایی از این کتاب، ارائه می‌شود.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول