اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در گفت‌وگو با فارس

مفتی اعظم سوریه یکی دیگر از دروغ‌پردازی‌های الجزیره را فاش کرد

خبرگزاری فارس: مفتی اعظم سوریه خبر الجزیره مبنی بر استعفای رئیس دفتر اطلاع‌رسانی خود را تکذیب کرد و گفت اصلا چنین پستی وجود ندارد که مسئولش بخواهد از آن کناره‌گیری کند ضمن این‌که شخصی که مدعی داشتن این پست است، یک دانشجو بوده که بدلیل انحرافات اخلاقی‌اش از مدارس دینی سوریه اخراج شده است.

مفتی اعظم سوریه یکی دیگر از دروغ‌پردازی‌های الجزیره را فاش کرد
شیخ "احمد حسون" مفتی جمهوری عربی سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دمشق، خبر امروز "الجزیرة" درباره جدایی مدیر دفتر اطلاع‌رسانی‌اش را تکذیب کرد و گفت: ما اصلا دفتر اطلاع‌رسانی نداریم که بخواهد مدیر آن استعفا دهد. ما به هیچ وجه "عبدالجلیل" را که روی صفحه تلویزیون و شبکه الجزیره ظاهر شد و چنین ادعایی کرد را مامور کاری نکرده‌ایم.
 
وی افزود: "عبدالجلیل" در هیچ یک از بخش‌های وزارت اوقاف یا نهاد صدور فتوا مشغول به کار نبوده است.

مفتی احمد حسون از هیئت دانشگاهی خواست تا به کاخ دادگستری برود تا جعلی بودن ادعای شخصی به نام "عبدالجلیل" را ثبت و اقدامات حقوقی و قانونی لازم در این باره را انجام دهد تا وی تحت عنوان کلاهبرداری و ادعای جعلی تحت پیگرد قرار گیرد.

وی در تماس تلفنی با خبرنگار فارس در سوریه گفت که ادعای عبدالجلیل هیچ صحتی ندارد و وی تنها یک دانشجو بوده که بدلیل انحرافات اخلاقی‌اش از مدارس دینی سوریه اخراج شده است.

شبکه الجزیره امروز در ادامه خبرسازی‌هایش علیه نظام سوری، شخصی به نام "عبدالجلیل السعید" را حاضر کرده بود و وی را مدیر دفتر اطلاع‌رسانی مفتی "احمد حسون" معرفی کرده بود که در اعتراض به بحران جاری در کشور از پست خود کناره‌گیری کرده است.

 عبد الجلیل السعید مدعی شده بود که رئیس دفتر مفتی اعظم سوریه است که از این نهاد دولتی و دینی زیر نظر و فرماندهی "بشار اسد" و "احمد حسون" کناره‌گیری کرده است زیرا نمی‌خواهد ابزار دست آنها باشد. 

 وی در اظهاراتی تحریک آمیز همچنین مدعی شد که طی روزهای آتی افراد بیشتری از مقامات سوریه از اسد جدا خواهند شد و از پست‌های خود کناره‌گیری خواهند کرد.

انتهای پیام/++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول