اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول فوتبال کشور

ابومسلم مشهد شگفتی‌‍‌‌ساز شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال ابومسلم مشهد در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور یک شگفتی دیگری خلق کرد.

ابومسلم مشهد شگفتی‌‍‌‌ساز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد در چارچوب هفته چهاردهم گروه الف لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تیم‌های ابومسلم مشهد و فولاد یزد در مشهد به دیدار هم رفتند.
در این دیدار تیم ابومسلم مشهد که در نیم فصل این رقابت‌ها بازیکنان خوبی را جذب کرده است با نتیجه یک بر صفر بر حریف پر قدرت خود به برتری دست یافت.
تنها گل این دیدار را اشپیتیم آرفی بازیکن تازه وارد این تیم که در نیم فصل اول نتوانست در ترکیب اصلی تیم تراکتورسازی تبریز تحت هدایت امیر قلعه‌نویی جایی پیدا کند، به ثمر رساند.
این گل در دقیقه 76 در حالی به ثمر رسید که حملات دو تیم تا انتهای مسابقه به ثمر ننشست تا ابومسلم سه امتیاز شیرین این دیدار را به حساب خود وارد کند.
این دیدار پر برخورد دو بازیکن اخراجی نیز داشت و دو کارت زرد نیز برای بازیکنان ابومسلم حاصل شد.
سعید خانی در دقیقه 53 و علی حق‌دوست در دقیقه 91 از تیم ابومسلم مشهد با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شدند اما نماینده یزد نتوانست از این اخراج‌ها استفاده لازم را ببرد.
این دیدار در ورزشگاه تختی مشهد برگزار شد و به نظر می‌رسد با توجه به این پیروزی دیگر مسئولان این تیم ورزشگاه خود را عوض نکنند.
این تیم در آخرین دیدار خود در دور رفت گروه "الف" لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور نیز با نتیجه یک بر صفر بر مهمان خود یعنی پارسه تهران غلبه کرد.
تیم ابومسلم مشهد با این پیروزی 19 امتیازی شد و خود را تا مکان هفتم جدول بالا کشید و به رده‌های بالای جدول رده‌بندی گروه "الف" لیگ دسته اول نزدیک‌تر شد.
ابومسلم هفته آینده مهمان مس رفسنجان است.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول