اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

اهداف شوم دشمن توسط مردم خنثی می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سمنان گفت: دشمنان اسلام و انقلاب می‌خواهند وانمود کنند که مردم انتخابات را تحریم می‌کنند اما این هدف شوم آنها توسط ملت غیور ایران خنثی می‌شود.

اهداف شوم دشمن توسط مردم خنثی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم در مسجد امام این شهر برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات مقطعی حساس در نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و مردم به خوبی همواره این حساسیت‌ها را درک کرده‌اند.
وی افزود: همانطور که مردم در حماسه 9 دی به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند و از ولایت‌فقیه و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همچنین آرمان‌های امام بزرگوار حمایت کردند، این بار نیز در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با شکوه بیشتری از گذشته شرکت می‌کنند.
عبدوس انتخابات 12 اسفند امسال را از جهات مختلفی دارای اهمیت دانست و گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی که از 33 سال پیش تا امروز با توطئه‌های گوناگون و شیوه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی و شکستن ابهت و اقتدار انقلاب بوده‌اند، در آستانه انتخابات مجلس بر توطئه‌های خود خواهند افزود.
وی تصریح کرد: دشمن در برهه کنونی با انواع و اقسام تحریم‌ها و تهدیدها قصد دارد به ایران و ملت ما ضربه بزند، در حالی که مقابله با نظام اسلامی به همین راحتی نیست و آنها نیز در این راه هزینه‌های سنگینی را متحمل می‌شوند.
امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: هر گاه ملت ایران به پا خاسته‌اند، دشمنان حساب کار دستشان آمده است و آنها ‌همواره درمانده و شکست خورده بوده‌اند ولی باز هم به دسیسه‌های خود ادامه می‌دهند، گرچه ملت ایران می‌داند که نظام مقدس اسلامی امروز در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.
عبدوس ادامه داد: دشمنان نظام در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز بر فعالیت‌های خود خواهند افزود و امروز اقدامات آنها را در داخل و خارج از کشور شاهد هستیم.
وی افزود: دشمنان انقلاب در این برهه حساس به گفته رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با تمام قوا وارد عرصه شده‌اند تا به اهداف خود برسند و قصد دارند تا ته دل مردم را خالی کنند و جامعه ایرانی را با حیله‌هایی که به کار می‌بندند، مایوس و ناامید سازند اما باید به آنها گفت که این بار نیز هم‌چون گذشته در این راه شکست خواهید خورد.
امام جمعه موقت سمنان عنوان کرد: آنها در این زمان قصد دارند تا با انجام تبلیغات منفی و نا امن جلوه دادن کشورمان، مشارکت مردم را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی کم‌رنگ جلوه دهند و اینطور وانمود کنند که مردم انتخابات را تحریم کرده‌اند و جالب اینجاست که خود آنها نیز می‌دانند این اقدامات دیگر در سطح بین‌الملل جایی ندارد.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول