اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامعه وعاظ تهران:

برخی نمایندگان در مجلس ششم با عبور از اسلام و ولایت‌‌فقیه به نظام خیانت‌ کردند

خبرگزاری فارس: رئیس جامعه وعاظ تهران گفت: برخی از نمایندگان مجلس ششم با عبور از اسلام، نظام و ولایت‌فقیه به انقلاب خونبار اسلامی خیانت بزرگی کردند.

برخی نمایندگان در مجلس ششم با عبور از اسلام و ولایت‌‌فقیه به نظام خیانت‌ کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان حجت‌الاسلام جعفر شجونی صبح امروز در جمع مردم اردکان در مسجد روح‌الله این شهر با بیان اینکه مجلس ششم برای ایران اسلامی ننگ بود و اصلاح‌طلبان در دوران هشت ساله خود اشتباهات بزرگی مرتکب شدند. افزود: برخی از نمایندگان مجلس ششم با عبور از اسلام، نظام و ولایت‌فقیه به انقلاب خون‌بار اسلامی خیانت بزرگی کردند.

رئیس جامعه وعاظ تهران اضافه کرد: درهیچ جای دنیا سابقه نداشته و ندارد که گروهی وارد بدنه حاکمیت شوند و به عنوان اپوزوسیون به کشور لطمه بزنند.

این روحانی ادامه داد: در کجای دنیا مشاهده شده که جناحی با در دست داشتن قوه مجریه، خود تیشه به ریشه کشور و نظامش بزند؟

شجونی با انتقاد از عملکرد اصلاح طلبان از دوم خرداد 1376 تاکنون تصریح کرد: این دسته زمانی با پشتوانه دولت تندترین و بی‌شرمانه ترین انتقادات را به نظام وارد می‌کردند و هر طور که میلشان می‌کشید در کتاب‌ها و روزنامه‌هایشان می‌نوشتند.

وی تصریح کرد: این خائنان امروز در انگلیس و آمریکا نه تنها به نظام رحم نمی‌کنند بلکه اساس اسلام را هم زیر سئوال می‌برند و ادعا می‌کنند که قرآن زاییده فکر یک انسان است.

شجونی خاطرنشان کرد: در همه ادیان و فرهنگ‌ها به ظهور منجی اعتقاد راسخی وجود دارد اما اینها به مقدس‌ترین ارکان اسلام و مذهب تشیع که همان ظهور حضرت امام زمان (عج) است نیز توهین کردند و آن را ایدئولوژی خیالی شیعیان دانستند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال‌جاری گفت: آیت‌الله مدرس الگوی تمام عیار شجاعت، درایت و تقوا بود.

رئیس جامعه وعاظ تهران عنوان کرد: اگر نمایندگان مجلس آینده حتی به مرز عظمت شخصیت و منش این عالم نستوه نزدیک شوند، کار بزرگی انجام داده‌اند.

این روحانی همچنین شاخصه اصلی یک نماینده را به زبان آوردن حرف حق عنوان کرد و اظهار داشت: آیت‌الله مدرس نماینده بود و اینها که امروز بر کرسی‌های نمایندگی مجلس تکیه زده‌اند هم نماینده‌اند در حالی که تفاوت از زمین تا آسمان است.

شجونی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه در دستگاه وزارت ارشاد کارهای اسلامی انجام نمی‌شود و معنویت از آن رخت بربسته است.

رئیس جامعه وعاظ تهران، بصیرت را درمان دردهای جامعه در شرایط کنونی دانست و گفت: بعضی‌ها با وجود داشتن عمامه و محاسن، بصیرت کافی ندارند و خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

وی افزود: بصیرت از انس با قرآن، ائمه اطهار و پیروی از ولایت‌فقیه به دست می‌آید.

شجونی همچنین با انتقاد از تنزل جایگاه روحانیت در شرایط کنونی جامعه یادآور شد: امروز برخی به روحانیت توهین می‌کنند در حالی که اختلاس 3 هزار میلیاردی را کسان دیگری انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: عامه مردم فکر می‌کنند اختیار کشور در دست روحانیون است و مدام از ما مطالباتی دارند که هیچ کدام در حوزه اختیارات ما نیست.

شجونی تاکید کرد: مردم بدانند که بودجه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در دست دولت است و روحانیون وظیفه دیگری دارند و بسیاری از آنان خود نیز با مشکلات اقتصادی دست به گریبانند.

رئیس جامعه وعاظ تهران از خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ و ارتقا امنیت در کشور قدردانی کرد و گفت: وزارت اطلاعات انصافا عملکرد خوبی داشته و امروز امنیت ایران اسلامی از همه کشورها بیشتر است.

شجونی همچنین با اشاره به موج اسلام‌خواهی در کشورهای دنیا بیان کرد: معترضان جنبش وال‌استریت عنوان کرده بودند که ما خواهان بازگشت دین به بدنه جامعه هستیم چرا که دریافته‌اند دین‌باوری و اعتقادات مذهبی درمان دردهای امروز بشری است.

این مراسم با حضور مردم شهر اردکان، رئیس سازمان ثبت احوال کشور، امام جمعه، فرماندار و تنی چند از مسئولان شهرستان در مسجد روح‌الله این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/ر10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول