اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:

مشکل خاصی در مرکز زلزله مازندران وجود ندارد/ خسارت‌های جزیی جبران می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: مشکل خاصی در مرزی‌کلا محل و مرکز زلزله شب گذشته مازندران وجود ندارد و جو منطقه خوب است.

مشکل خاصی در مرکز زلزله مازندران وجود ندارد/ خسارت‌های جزیی جبران می‌شود
مهدی ولی‌پور در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار اجتماعی فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در بازدید از منطقه زلزله‌زده مرزی کلای بابل با ساکنان روستا و اعضای شورای محل دیدار و گفت‌وگو داشتیم.
ولی پور با اشاره به اینکه مشکل خاصی در منطقه وجود ندارد، تصریح کرد: جو منطقه خوب است و مردم فقط خواستار حضور مسئولان برای اطمینان قلبی بودند و به همین منظور به اتفاق مدیرکل بحران استانداری در منطقه حضور یافتیم.
وی با بیان اینکه مردم منطقه به خاطر زمین لرزه شب گذشته کمی واهمه داشتند، ادامه داد: اکنون مشکل خاصی وجود ندارد و زلزله هم خساراتی در بر نداشته است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خاطرنشان کرد: در چند مورد دیوار آغل گوسفندان و برخی خانه‌ها ترک‌هایی برداشته که با گزارش شورای محل، خسارت این افراد پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به اینکه واهمه زلزله شب گذشته باعث شد که کسانی که سن و سال بیشتری داشتند از منزل خارج شده و در خارج از خانه ساکن شوند، گفت: آرامش دادن به این افراد، حضور مسئولان را می‌طلبید که ما هم حضور یافتیم.
انتهای پیام/‌ش‌20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول