اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر خواستار شد

تسهیلات تشویقی برای سرمایه‌گذاران شهرک‌های صنعتی در شهرستان‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر خواستار اختصاص تسهیلات ویژه تشویقی و حمایتی به سرمایه گذاران شهرک‌های صنعتی شهرستان‌ها شد.

تسهیلات تشویقی برای سرمایه‌گذاران شهرک‌های صنعتی در شهرستان‌ها
 به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر،اظهار داشت: عدم اختصاص تسهیلات تشویقی برای سرمایه‌گذاران در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته باعث شده که این افراد رغبتی به سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها نداشته و ترجیح دهند طرح‌های تولیدی و صنعتی و سرمایه‌گذاری خود را در مرکز استان ایجاد کنند.
وی گفت: باید شرکت شهرک‌های صنعتی و وزارت صنعت و تجارت، سازوکار و تمهیداتی را برای سرمایه‌گذاران در شهرستان‌ها فراهم کنند که این افراد تشویق شوند در شهرستان‌ها سرمایه‌گذاری کنند نه اینکه قیمت زمین واگذاری در شهرک‌های صنعتی استان و شهرستان یکسان باشد.
وی در ادامه به شهرک جدید صنعتی اهر نیز اشاره کرد و خواستار تسریع و اختصاص اعتبارات بیشتر برای تکمیل زیرساخت‌های این شهرک شد.
رئیس شورای اداری شهرستان اهر همچنین به برگزاری موفق همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان اهر نیز اشاره کرد و افزود: با حمایت و پشتیبانی مسئولان استان و شهرستان به خصوص استاندار آذربایجان شرقی و دفتر خدمات سرمایه‌گذاری گام‌های بسیار مؤثر و عملی برای تحقق اهداف سال جهاداقتصادی و سیاست‌های اشتغالزایی دولت برداشته شد.
وی گفت: در این همایش تفاهمنامه 51 طرح تولیدی، خدماتی، رفاهی و صنعتی در بخش‌های معدن، کشاورزی، خدمات بازرگانی، صنعت و گردشگری با سرمایه‌گذاری 4 هزار میلیارد ریال امضا شد که با اجرایی شدن این طرح‌های مهم زمینه اشتغال برای بیش از 4 هزار نفر فراهم می شود.
صدیقی به راه‌اندازی دفتر کار آفرینان در محل فرمانداری اهر نیز اشاره کرد و افزود: این دفتر هماهنگی‌های انجام داده با ادارات و نهادها آماده ارائه خدمات مشاوره ای و راهنمایی و ارائه بسته‌های سرمایه گذاری توجیه دار برای سرمایه گذاران است.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول