اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

وهابیت بزرگ‌ترین مقوله در زمینه منکرات است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین مقوله در زمینه منکر، وهابیت است، گفت: باید با گام‌های منطقی و اصولی به مبارزه با فرقه وهابیت و افکار پوچ و بی‌اساس آنان بپردازیم.

وهابیت بزرگ‌ترین مقوله در زمینه منکرات است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار محمدرضا نقدی امروز در جلسه شورای معاونین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید با کاربرد دو عنصر محبت و منطق، گام‌های استوارتری بردارند.
وی افزود: سعی آمران به معروف و ناهیان از منکر باید به گونه‌ای باشد که با توجه به شرایط منطقه و نوع مخاطب در همان وهله نخست تأثیرگذار باشد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای است که با نهادینه شدن آن در جامعه، توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان به ویژه تلاش آنان برای گمراه کردن جوانان و نوجوانان بی ثمر خواهد شد.
نقدی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین مقوله در زمینه منکر، وهابیت است گفت: باید با گام‌های منطقی و اصولی به مبارزه با فرقه وهابیت و افکار پوچ و بی‌اساس آنان بپردازیم.
وی یادآور شد: ساختار جدید سپاه پاسداران و بسیج در سال‌جاری، آغاز فعالیت پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح مساجد به عنوان شورای امر به معروف و نهی از منکر است که به آحاد مردم به ویژه جوانان، راه‌های امر به معروف و نهی از منکر را آموزش می‌دهند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول