اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 20 روز نخست دی‌ماه

42 نفر در سیستان و بلوچستان بر اثر سانحه تصادف کشته شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: در 20 روز نخست دی‌ماه جاری 42 نفر در سوانح جاده‌ای سیستان و بلوچستان کشته شدند.

42 نفر در سیستان و بلوچستان بر اثر سانحه تصادف کشته شدند
رضا عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: از ابتدای دی‌ماه تاکنون 42 نفر در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان کشته شده‌اند.
وی افزود: در این مدت در شهرستان زاهدان سه نفر در تصادفات درون شهری و شش نفر در تصادفات برون شهری جان خود را از دست داده‌اند.
مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در شهرستان خاش نیز سه نفر بر اثر تصادفات برون شهری، در سراوان یک نفر بر اثر تصادفات درون شهری و پنج نفر در تصادفات برون شهری، در ایرانشهر یک نفر در تصادفات درون شهری و 9 نفر در تصادفات برون شهری کشته شده‌اند.
عبدی ادامه داد: در راسک نیز یک نفر در تصادفات درون شهری و سه نفر در تصادفات برون شهری، در چابهار یک نفر در تصادف درون شهری و دو نفر در تصادفات برون شهری و در دلگان هم یک نفر جان خود را از دست داده‌اند.
مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در نیکشهر هم یک نفر بر اثر تصادفات درون شهری و دو نفر در تصادفات برون شهری و در زابل نیز پنج نفر در تصادفات برون شهری جان خود را از دست داده‌اند.
وی بیان کرد: آمار تصادفات در آذرماه 89، 92 نفر بوده که در آذرماه امسال به 80 نفر کاهش یافته که این خود کاهش 14 درصدی آمار کشته شدگان بر اثر سوانح جاد‌ه‌ای در آذرماه را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/صا30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول