اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

نماد وحدت در سیستان‌ و بلوچستان الگویی برای ملت‌های دیگر باشد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: احترام گذاشتن به عقاید همدیگر امروز یک تکلیف شرعی و عمومی است و باید در سیستان و بلوچستان نمود بیشتری یابد تا الگویی برای سایر ملت‌ها باشد.

نماد وحدت در سیستان‌ و بلوچستان الگویی برای ملت‌های دیگر باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار محمدرضا نقدی امروز در آستانه فرارسیدن اربعین امام حسین (ع) در مراسم عزاداری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) و فرا رسیدن اربعین امام حسین (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: مردم سیستان اولین مردمی بودند که در برابر حکومت جور قیام کردند و به خونخواهی امام حسین (ع) بر آمدند و فرهنگ عاشورا و ولایت‌مداری مردم استان سابقه درخشانی در تاریخ دارد.
وی به پیشتازی مردم استان در ولایت‌مداری تأکید کرد و افزود: انتظار ما از شما این است که این پرچمداری همچنان حفظ شود و در برابر آزمایشات و فتنه‌ها سر فراز بیرون بیاییم و اگر امروز شاهد بیداری اسلامی در ملت‌های منطقه و حتی مستضعفین اروپایی و غربی هستیم همه آنها از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته‌اند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین به همزیستی مسالمت آمیز و لزوم وحدت در این استان تأکید کرد و گفت: احترام گذاشتن به عقاید همدیگر امروز یک تکلیف شرعی و عمومی است و باید در این استان نمود بیشتری داشته باشد تا الگویی برای سایر ملت‌ها قرار گیرد.
سردار نقدی به محقق کردن خواسته‌های مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مأنوس بودن با کلام ولایت و دریافت رهنمودهای سخنان نورانی مقام معظم رهبری از نشانه‌های بارز بسیجیان است و امروز  بسیج محدود به ایران اسلامی نیست و ما شاهد هستیم که فراتر از مرزهای سرزمین خودمان سخنان رهبر فرزانه انقلاب را می‌گیرند و علیه حکومت‌های جور قیام می‌کنند.
وی حلقه‌های صالحین را یکی از اهداف مجموعه بسیج در زمینه بصیرت‌افزایی معنوی و معرفت افراد جامعه عنوان کرد و بیان داشت: معرفت‌ها، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، راه و روش شهیدان، بیان احکام و رفتار و اخلاق اسلامی باید به نسل جوان منتقل شود و مراقبت ویژه صورت گیرد تا نسل جوان ما مورد تهاجم فرهنگی دشمنان قرار نگیرند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: حرکت برای سازندگی باید با تمام وجود در میان بسیجیان لمس شود و سازماندهی شوند تا در مناطق دور افتاده استان برای رفع محرومیت زدایی خدمت کنند و این توانایی را داشته باشند که در تمام زمینه‌ها از رفع شبهات گرفته تا مشاوره دادن و راهنمایی کردن افراد جامعه در زمینه اهداف عالیه انقلاب حرکت کنند.
سردار نقدی امر به معروف و نهی از منکر را یکی دیگر از وظایف بسیجیان و حلقه‌های صالحین عنوان کرد و گفت: باید بسیجیان استان اهتمام ویژه در راستای اعتلای این فریضه مهم الهی داشته باشند و با شناخت منکرات و بیان معروفات در زمینه ساختن جامعه‌ای الهی قدم بردارند.
انتهای پیام/صا10/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول