اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر برگزار می‌شود

برگزاری جشنواره قرآنی خانواده در زاهدان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره قرآنی خانواده طی ایام دهه مبارک فجر به صورت حضوری در محل مؤسسه فجر آفرین زاهدان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره قرآنی خانواده در زاهدان
 سیدمهدی پورموسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: جشنواره قرآنی خانواده همزمان با فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر با حضور اعضای اتحادیه مؤسسات قرآنی سیستان، مسئولان و کادر اجرایی مؤسسه فجر آفرین زاهدان در سالن اجتماعات این مؤسسه قرآنی برگزار می‌شود. 
وی افزود: این مراسم به این گونه است که خانواده‌های قرآنی حضور دارند و باید طی مطالعه و حفظ سوره لقمان و کتاب «دانستنی‌های قرآنی» به سؤالاتی که در این مراسم پرسیده می‌شود، پاسخ صحیح بدهند.
مدیر مؤسسه فجر آفرین زاهدان یادآور شد: در این مراسم، داوران قرآنی و کارشناسان حوزوی حضور دارند که به نظرسنجی شرکت‌کنندگان می‌پردازند و بعد از اعلام نتایج تنها به نفرات اول تا سوم لوح تقدیر اهدا می‌شود. 
پورموسوی اضافه کرد: این مراسم 25 بهمن‌ماه سال‌جاری در زاهدان، بلوار بزرگمهر، مؤسسه فجر آفرین برگزار می‌شود.
وی تأکید کرد: هم‌اکنون از خانواده‌های علاقه‌مند برای شرکت در این جشنواره قرآنی ثبت‌نام می‌شود و تا اواسط بهمن‌ماه سال‌جاری نیز ادامه دارد.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین کارگاه آموزشی نگرشی دیگر به قرآن کریم، 9 بهمن‌ماه سال‌جاری در مؤسسه فجر آفرین زاهدان برگزار می‌شود.
پورموسوی بیان کرد: این کارگاه قرآنی با حضور 30 نفر از بانوان قرآن‌آموز با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.
وی افزود: اساتید این دوره قرآنی از شهر مشهد اعزام می‌شوند که مقرر شده طی چهار روز پی در پی اجرا شود.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این کارگاه قرآنی به صورت صبح تا بعد از ظهر برگزار می‌شود که بعد از برگزاری آزمون پایانی و اعطای گواهینامه به برگزیدگان نیز مراسمی برگزار خواهد شد و طی آن مراسم از نفرات برتر تجلیل می‌شود. 
وی گفت: گواهینامه‌های برگزیدگان کارگاه نگرشی دیگر به قرآن کریم توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زاهدان اعطا می‌شود.
انتهای پیام/صا20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول