اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت ۵ شب

عطر یاس میزبان تعریه‌خوانان حسینی است

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر باقرشهر با اشاره به تاثیر تعزیه‌خوانی در جامعه گفت: مراسم تعزیه خوانی از 19 دی ماه به مدت پنج شب، از ساعت 18 در سالن همایش‌های عطر یاس برگزار می‌شود.

عطر یاس میزبان تعریه‌خوانان حسینی است
مجتبی پرک امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اهمیت تعزیه‌خوانی در جامعه اظهار داشت: تعزیه در پوست و خون شیعیان جا دارد و آتش عشق به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دل‌های شیفتگان زنده و جاودانه است.
عضو شورای شهر باقرشهر افزود: با شروع ماه محرم و صفر، شاهد برگزاری مراسم‌های تعزیه خوانی در شهرهای مختلف هستیم.
وی در ادامه گفت: این برنامه‌ها عزای امام حسین (ع) و یاران باوفایش را برای ما زنده نگاه داشته است و استقبال مردم از این مراسم‌ها نمایانگر علاقه و عشق مردم این دیار به سید و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی و ائمه اطهار علیهم‌اسلام است.
پرک عنان کرد: شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر با هدف حمایت این فرهنگ بومی و ملی ایران اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در آستانه اربعین حسینی، با همکاری هیئت تعزیه داران استان مرکزی و هیئت تعزیه داران حضرت فاطمه زهرا (س) اقدام به برگزاری مراسم تعزیه خوانی و شبیه خوانی در سالن همایش عطر یاس کرده است.
عضو شورای شهر باقرشهر در پایان تصریح کرد: مراسم تعزیه خوانی از 19 دی ماه به مدت پنج شب، از ساعت 18 در سالن همایش‌های عطر یاس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول