اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پدافند هوایی سپاه پاسداران:

دیده‌بان بصری هوایی یکی از راهکارهای کشف اهداف هوایی است

خبرگزاری فارس: مدیر پدافند هوایی سپاه پاسداران گفت: دیده‌بان بصری هوایی یکی از راهکارهایی است که برای کشف اهداف هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیده‌بان بصری هوایی یکی از راهکارهای کشف اهداف هوایی است
اصغر عنایتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: دیده‌بان بصری هوایی یکی از راهکارهایی است که برای کشف اهداف هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به محدودیت‌هایی که در زمان بحران راهدارها دارند بهترین وضعیت استفاده از دیده‌بان بصری به ویژه دیده‌بان بصری بسیج که بسیار مورد تأکید مقام معظم رهبری است، می‌باشد.
وی افزود: همایش دیده‌بان بصری بسیج و سپاه با پیشنهاد مدیریت پدافند هوایی کل سپاه در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری به خاطر استفاده از دیده‌بان بصری بسیج، گردهم آوردن فرماندهان نواحی و حوزه‌های مقاومت بسیج در یک منطقه و توجیه و آموزش آنها به منظور دیده‌بان بصری بسیج، آگاهی پیدا کردن افراد و دیده بانان بصری با اهمیت کار، افزایش انگیزه در بین افراد و افزایش و ارتقاء آموزش بین فرماندهان در سپاه  استانی برگزار شده است.
مدیر پدافند هوایی سپاه پاسداران با تأکید بر این مطلب که برپایی همایش‌های دیده بان بصری در راستای ارتباطات حس رقابت سالم و ایجاد روحیه تقویت است بیان کرد: هم زیستی مسالمت آمیز دو قومیت شیعه و سنی بخشی است که دشمنان انقلاب در پی ضربه زدن به نظام و ایجاد تفرقه افکنی بین مذاهب بوده و نقشه‌ها و تهدیدات زیادی را مطرح و برنامه‌ریزی کرد‌ه‌اند که با لطف خداوند بصیرت، بیداری، آگاهی و هشیاری شیعه و سنی به ویژه در استان سیستان و بلوچستان تهدیدات و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده است.
عنایتی تصریح کرد: پدافند هوایی در شبکه یکپارچه از موقعیت خوبی برخوردار بوده و امروزه با توجه به محرومیت‌ها، محدودیت‌ها و تحریم‌ها، نیروهای مسلح موفق شدند در نگهداری، بهینه سازی و ساخت تجهیزات و بازسازی برخی از تجهیزات به نحو مطلوبی از فضای کشور نگهبانی، پاسداری و حفاظت کنند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین نیروهای مسلح موفق شده‌اند در شرایط و عرصه‌های مختلف از نقاط کور و حساس به منظور پاسداری از کشور و مرزها حراست کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول