اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مخابرات کاشان خبر داد

آغاز ثبت‌نام اینترنت پرسرعت مخابرات در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مخابرات کاشان از آغاز ثبت‌نام و نصب اینترنت پرسرعت در مراکز پرظرفیت این شهرستان خبر داد.

آغاز ثبت‌نام اینترنت پرسرعت مخابرات در کاشان
قاسمعلی سلوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: مشترکان شهرستان کاشان می‌توانند با تماس با سامانه 2030 و یا با مراجعه به سایت اینترنتی www.2030.tce.ir ثبت‌نام کنند.
وی عنوان کرد: از شماره تلفنی که توسط مشترکان مبادرت به شماره‌گیری صورت می‌گیرد خدمات ADSL اینترنت پرسرعت نیز به آن خط ارائه می‌شود.
سلوکی با اشاره به اینکه مشترکان شهرستان کاشان در فاز اول می‌توانند در مراکز پرظرفیت این شهرستان از این خدمات استفاده کنند عنوان کرد: علاوه بر مشترکان شهرستان کاشان مشترکان مراکز جوشقان استرک، نیاسر، قمصر و شهرک‌های 22 بهمن و صنعتی امیرکبیر نیز می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.
این مسئول از ارائه خدمات اینترنت پرسرعت توسط مخابرات کاشان در شهرهای مشکات و برزک کاشان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و بر آماده بودن ظرفیت‌سازی آن تأکید کرد.
رئیس اداره مخابرات شهرستان کاشان یادآور شد: پهنای باندی که در حال حاضر در اختیار مشترکان قرار می‌گیرد یک گیگابایت برای همه مشترکان در نظر گرفته شده است.
به گفته وی هر مشترکی که درخواست بیش از یک گیگابایت را داشته باشد می‌تواند طبق نیاز خود ترافیک اضافه را دریافت و هزینه آن را از طریق قبوض پرداخت کند.
سلوکی عنوان کرد: اینترنت پرسرعت توسط مخابرات شهرستان برای مشترکان کاشانی با سرعت  128 کیلوبایت و آپ لینک یک مگابیت در نظر گرفته شده است.
وی قیمت هر گیگابیت اینترنت پرسرعت مخابرات کاشان را برای مشترکین 2 هزار و 500 تومان ذکر کرد و اذعان داشت: امید است سرویس‌های جدید ارائه شده از سوی این مرکز بتواند مورد استفاده و رضایت همه شهروندان در سطح شهرستان کاشان قرار گیرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول