اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حمایت 220 نماینده مجلس از سخنان اخیر رهبر انقلاب

کاندیداهای مجلس با رقابت اسلامی موجب وحدت در جامعه شوند

خبرگزاری فارس: 220 نفر از نمایندگان مجلس با حمایت از سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم، اعلام کردند ملت ایران با برگزاری انتخاباتی با شکوه نشان می‌دهند که به حق پیشکسوت حرکت‌های انقلابی در جهان اسلام هستند.

کاندیداهای مجلس با رقابت اسلامی موجب وحدت در جامعه شوند
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، 220 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم شهر خون و قیام (قم) حمایت کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:
بار دیگر رهنمودهای مقام معظم رهبری در آستانه برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی راهگشا و آرام بخش و یادآور مسئولیت سنگینی برای همه کسانی بود که در انتخابات نقش دارند.

مسئولیت رای دهندگانی در انتخاب نمایندگانی تعهدی جز به خداون یکتا و انقلاب نداشته باشند و خود را وامدار منابع قدرت و ثروت نکرده باشند.

مسئولیت نامزدها که از اتهام زدن پرهیز کرده و بیشتر توانمندی خود را عرضه کنند و صرفا با هدف خدمت به مردم وارد صحنه انتخابات شده و جز مصالح نظام و انقلاب، هیچ مصلحت دیگری را مد نظر قرار نداده و نمایندگی را برای خدمت به به کشور و نه فرصتی امتیازهای دنیوی برای خود بدانند.

مسئولیت برگزار کنندگان انتخابات که مر قانون را مد نظر قرار داده و رای مردم را امانتی بداندکه به آنها سپرده شده و در حفظ آرای مردم بکوشند.

مقام معظم رهبری انتخابات سالم و رقابتی را نوید دادند که ملت عزیز و شریف ایرانی با شکوه هر چه بیشتر برگزار می‌کنند و نشان می‌دهند که به حق پیشکسوت حرکت‌های انقلاب و اسلامی در جهان اسلام هستند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری از ملت بصیر و آگاه می‌خواهیم که با شرکت فعال خود زمینه ساز باشکوه ترین انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند و دولت محترم نیز با رعایت قانون و به کار گیری همه توان اجرایی خود، مقتدرترین انتخابات مردمی را در دنیا رقم بزنند و بالاخره نامزدهای انتخاباتی نیز با رقابت‌ اسلامی و قانونمند خود مایه وحدت جامعه را فراهم کنند و انشاءالله مجلس نهم مجلسی باشد که مشکلات مردم را با مبنای عدالت، پیشرفت و خدمت در سایه‌سار ولایت رفع کند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول