اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سیستان‌وبلوچستان

مسابقات شطرنج رده‌های سنی قهرمانی به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: کارشناس اداره ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: مسابقات شطرنج رده‌های سنی قهرمانی پسران در سیستان و بلوچستان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مسابقات شطرنج رده‌های سنی قهرمانی به کار خود پایان داد
شهریار شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در این مسابقات 42 شطرنج باز سنین 8 تا 20 سال به رقابت با هم پرداختند که در پایان محمد نشاط، مصطفی ریگی، عرفان بزرگزاده، محمد بامری، علی جهانتیغ، مهدی باقری و میلاد جرجندی به مقام قهرمانی گروه‌های سنی مختلف دست یافتند.
وی افزود: نفرات برتر این مسابقات، پنجم بهمن برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور به استان‌های خراسان رضوی و مازندران اعزام می‌شوند.
کارشناس اداره ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از شکت تیم بوکس استان در لیگ برتر بوکس خبر داد و گفت: پنجمین دوره این رقابت‌ها با دیدار تیم‌های پیوند ساب کو تهران و اتحاد سیستان و بلوچستان در تهران آغاز شد که رقابت دو تیم در 10 وزن، با نتیجه شش بر چهار به سود پیوند ساب کو پایان یافت.
شهریاری بیان کرد: پیوند ساب‌کو قوی‌ترین تیم حاضر در این مسابقات از ملی پوشان سود می‌برد اما سیستان و بلوچستان با بوکسورهای جوان وارد عرصه باشگاهی شده است.
وی تصریح کرد: در این مسابقه حسین ریگی در وزن 52 کیلوگرم، امین عسگری در60 کیلوگرم، عطا علیزاده در 64 و مبین کهرازه در 69 کیلوگرم دیدارهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند اما شش بوکسور استان از حریفان شکست خوردند.
کارشناس اداره ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان یادآور شد: دومین دیدار تیم بوکس استان 15 بهمن مقابل کرمانشاه و در زاهدان برگزار خواهد شد.  
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول