اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان:

راست‌آزمایی اشتغال تا آخر دی در زنجان صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: تا پایان دی ماه سال جاری راست آزمایی میزان تعهد اشتغال ایجاد شده استان زنجان صورت می‌گیرد.

راست‌آزمایی اشتغال تا آخر دی در زنجان صورت می‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی دوشنبه‌ شب در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان زنجان اظهار داشت: با توجه به ضرورت نظارت دقیق در زمینه اجرای تعهد استان در زمینه اشتغال راست آزمایی ایجاد تعهد اشتغال در استان در دستور کار قرار گرفته بود که با توجه به ابلاغیه وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی در خصوص همین مسئله استان برنامه‌ریزی‌های لازم را در این خصوص انجام داده است.
وی با بیان اینکه در ابلاغیه وزارت کار و امور اجتماعی 150 واحد مورد راست آزمایی قرار می‌گیرد، افزود: در استان نیز راست آزمایی 300 بنگاه زود بازده اقتصادی برای ارائه به کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در دستور کار قرار دارد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان بر ضرورت آمادگی بنگاه‌های زود بازده اقتصادی برای راست ‌آزمایی میزان تعهد اشتغال استان تاکید کرد و افزود: این طرح همچون سراسر کشور در زنجان نیز اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه ایجاد زمینه اشتغال برای  2 میلیون و 500 نفر تعهد کشور در سال جاری است، افزود: سهم استان زنجان ایجاد زمینه اشتغال برای 40 هزار و 400 نفر است.
عباسی با اشاره به تعیین سهم دستگاه‌های مختلف اجرایی در زمینه ایجاد اشتغال در استان بیان اشت: باید همه دستگاه‌های اجرایی در زمینه‌های تعهدات صورت گرفته نسبت به اشتغالزایی در جامعه اقدام کنند.
وی ثبت اشتغال‌های ایجاد شده در سامانه ملی رصد را از راهکارهای مهم دولت برای برنامه‌ریزی مناسب در کشور عنوان کرد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید هر چه زودتر نسبت به ثبت اطلاعات اشتغال خود اقدام کنند.
معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه تاکنون در استان برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایجاد زمینه اشتغال مطابق تعهد استان صورت گرفته است، افزود: تشکیل کار گروه برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی در کشور و استان از اقدامات در این زمینه است.
وی با بیان اینکه ضروری است، بانک‌های عامل نسبت به پرداخت تسهیلات لازم به طرح‌های اشتغالزا اقدام کنند، بیان داشت: اقدام به موقع بانک‌های عامل موجب استفاده مطلوب از مزایای قانونی بودجه سال 90 می‌شود.
عباسی با اشاره به تکمیل پرسشنامه‌هایی در خصوص راست آزمایی میزان تعهد اشتغال ایجاد شده در کشور بیان داشت: تا پایان دی ماه گزارش‌های تکمیل شده به کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه بخش کشاورزی استان در حال حاضر پیشرفت مطلوبی در زمینه ثبت اطلاعات خود در زمینه اشتغال داشته است، افزود: با وجود تنگناهایی که برای ثبت این اطلاعات در این بخش وجود دارد خوشبختانه استان در این زمینه به خوبی عمل کرده است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان از رشد 74 درصدی بخش کشاورزی در ثبت سامانه رصد خبر داد و بیان داشت: فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه چشمگیر است.
وی یادآور شد: بانک‌های عامل موظفند ظرف 15 روز نسبت به بررسی و تعهد تسهیلات خود اقدام کرده و نسبت به افراد معرفی شده به این بانک‌ها حمایت‌های لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول