اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد

تشدید برخورد با موقوفه‌خواران و مروجان مسائل منکراتی

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر تشدید برخورد با موقوفه‌خواران و مروجان مسائل منکراتی و غیراخلاقی و سلب کنندگان امنیت و آسایش شهروندان تاکید کرد.

تشدید برخورد با موقوفه‌خواران و مروجان مسائل منکراتی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در دیدار با مسئولان قضایی استان گفت: دستگاه قضایی در زمینه پیشگیری از جرائم انتخاباتی وظیفه‌ای بس سنگین و مهم برعهده دارد.
‌آیت‌الله شبستری گفت: رسالت قوه قضائیه در پیشگیری و جلوگیری از بروز تخلفات و جرائم در عرصه انتخابات نهمین دوره مجلس بسیار وسیع ‌است که باید با تمام توان برای تحقق این وظایف اقدام شود.
وی ابراز امیدواری کرد، در عصر بیداری اسلامی عملکرد نظام جمهوری اسلامی به خصوص در زمینه انتخابات و برگزاری باشکوه و سالم آن الگویی برای سایر کشورهای اسلامی باشد.
امام جمعه تبریز، با قدردانی از فعالیت‌ها و تلاش‌های انجام شده توسط تشکیلات قضایی استان، بر تشدید برخورد با موقوفه‌خواران و مروجان مسائل منکراتی و غیراخلاقی و سلب کنندگان امنیت و آسایش شهروندان تاکید کرد.
حجت‌الاسلام مالک اژدر شریفی رئیس دادگستری آذربایجان شرقی نیز در این دیدار  با ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه قضایی در استان، اهتمام این تشکیلات در جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال و حفظ امنیت و آسایش مردم را مورد اشاره قرار داد.
دادستان عمومی و انقلاب تبریز همچنین در این دیدار گفت: دادستانی در برخورد با جرائم سازمان یافته و قاچاق مواد مخدر، مشروبات الکلی و پاکسازی مناطق آلوده شهر تبریز اقدامات چشمگیر و گسترده‌ای را آغاز کرده است.
موسی خلیل‌اللهی، از سازماندهی گروه‌های انتظامی مستقر در کلانتری‌ها برای برخورد با اراذل و اوباش در صورت ارتکاب جرائم به منظور ارتقای ضریب آسایش و امنیت شهروندان خبر داد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول