اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گسترش فساد و ناهنجاری‌های اجتماعی در قطر

خبرگزاری فارس: روزنامه الشرق نوشت: مردم قطر روز به روز شاهد پدیده‌های فساد در جامعه که کاملاً با فرهنگ و ارزش‌های اخلاقی و رسم و رسومات مردمی و شریعت اسلامی منافات دارند، هستند.

گسترش فساد و ناهنجاری‌های اجتماعی در قطر
به گزارش فارس، روزنامه الشرق در شماره مورخ 3 ژانویه در مقاله‌ای بقلم جاسم محمود می‌نویسد: مردم قطر روز به روز شاهد پدیده‌های فساد در جامعه که کاملاً با فرهنگ و ارزش‌های اخلاقی و رسم و رسومات مردمی و شریعت اسلامی منافات دارند، هستند.

هم اکنون زنان بیگانه با لباس‌های زشت و زننده و غیر اخلاقی اعم از عرب‌ها و یا اجنبی‌ها دیده می‌شوند. شلوارهای بسیار تنگ می‌پوشند، مشروب در اکثر هتل‌های بزرگ سرو می‌شود، حتی در پروازهای خطوط هواپیمای قطریه در صورت درخواست مسافران!!

حتی بابانوئل، این شخصیت مسیحی با لباس‌های قرمز و ریش سفید و با در دست داشتن هدایا در شهرک مسکونی جزیره «لؤلؤه» در دوحه دیده و عکس‌های آن در تلفن‌های همراه رد و بدل می‌شود.
درخت معروف کریسمس در بازار سنتی و شعبی و مردمی «واقف» در مرکز شهر دوحه نصب می‌شود و مسیحیان به جشن و سرور به مناسبت مراسم سال میلادی جدید می‌پردازند و ما نمی‌دانیم که تا کی این مسخره بازیها در کشور عزیزمان قطر اتفاق می‌افتد؟ و سکوت و بی تفاوتی مسئولان ما تا کی ادامه دارد؟

متأسفانه ما هیچ تحرک و عکس العملی را در قبال اینگونه رفتارهای مستهجن توسط ملت قطر نمی‌بینیم.
تاکنون نویسندگان زیادی در این زمینه‌ها مطلب نوشته و مخالفت خود را با اینگونه برخوردهای مسخره آمیز اعلام کردند ولی حیف که گوش شنوائی وجود ندارد.

انتهای پیام/ص
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول