اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

عده‌ای به دنبال تضعیف ولایت‌پذیری جوانان تلاش می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به مقوله ولایت فقیه در جامعه و اینکه عده‌ای روحیه ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری را در جامعه و به خصوص در بین جوانان تضعیف می‌کنند خواستار آگاهی و هوشیار بودن مسئولان و خانواده‌ها را برای جلوگیری از انحراف جوانان لازم دانست.

عده‌ای به دنبال تضعیف ولایت‌پذیری جوانان تلاش می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، فیروز رضایی در همایش استانی و جلسه توجیهی راهیان نور دانش‌آموزان خواهر بسیجی در تبریز، اجرای برگزاری اردوهای راهیان نور و کارهای فرهنگی را برای آشنا شدن جوانان با فضای معنوی جنگ و مناطق دوران دفاع مقدس و خاطرات شهدا با اهمیت برشمرد و گفت: دانش‌آموزان پس از اعزام به این اردو از نظر اخلاقی، علمی و رفتاری می‌توانند الگوهای تاثیرگذار مثبت جامعه باشند.
وی داشتن اعتماد مردم به دست اندرکاران اردوی راهیان نور را بزرگ‌ترین سرمایه توصیف کرد و تلاش جدی، برخودداری از روحیه قوی و دلسوز بودن، داشتن آگاهی و نیت خالص را از ویژگی‌های مربیان و مدیران برگزار کننده این اردو برشمرد و بر هماهنگ شدن و توجیه کردن خانواده‌ها توسط مربیان، مدیران، فرماندهان نواحی و حوزه‌ها تاکید کرد.
رضایی به مقوله ولایت فقیه در جامعه و اینکه عده‌ای روحیه ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری را در جامعه و به خصوص در بین جوانان تضعیف می‌کنند خواستار آگاهی و هوشیار بودن مسئولان و خانواده‌ها را برای جلوگیری از انحراف جوانان لازم دانست و افزود: علاوه بر اعتقادات و باورهای دینی مردم ما، استدلال‌های عقلانی و تجارب تاریخی تاکنون نشان دادند که این ملت با بصیرت همیشه فرمانبردار ائمه(ع) و حامی ولایت و رهبری هستند.
حسین دخیلی معاون پرورشی سازمان آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در این مراسم داشتن جنبه فرهنگی و زنده نگه داشتن راه و یاد شهدا را از بالا بودن اهمیت اردوی راهیان نور برشمرد و تشکیل جلسه‌های توجیهی مختلف را برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان برای راهنمایی و ارائه دستورالعمل‌های لازم و نحوه اجرای اردو به آنها  خواستار شد.
محمد زاهدی مسئول انجمن راویان بنیاد حفظ  و نشر آثار ارزش‌های دوران دفاع مقدس آذربایجان شرقی هم در این همایش با اشاره به تاثیرگذاری و معنوی شدن اجرای این اردو در جامعه از اعزام راویان مجرب دوران دفاع مقدس و هماهنگ شدن خواهران راوی برای اعزام به اردوی راهیان نور به همراه دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی خبر داد.
احمد حیدری مسئول سازمان بسیج دانش آموزان و فرهنگیان سپاه عاشورا ی آذربایجان شرقی همچنین در این نشست هدف از برگزاری این همایش را توجیه فرماندهان حوزه‌ها و کانون‌های دانش‌آموزان و خواهران بسیجی و مسئولان این اردو اعلام کرد و از اعزام 22 هزار دانش آموز سال دوم دبیرستان‌های دخترانه استان به اردوی راهیان نور از 27 دی تا 15 اسفند امسال خبر داد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول