اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری شهرستان زهک:

نامزدهای انتخابات باید بر مدار قانون حرکت کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان زهک گفت: نامزدهای انتخابات باید بر مدار قانون حرکت کنند و مصالح عمومی را بر مصالح شخصی ترجیح دهند.

نامزدهای انتخابات باید بر مدار قانون حرکت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از زهک، غلامرضا کوهی امروز در نخستین نشست ستاد پیشگیری و برخورد با جرائم انتخاباتی این شهرستان که در محل دادگستری زهک برگزار شد اظهار داشت: نخستین وظیفه ما تلاش برای حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
وی افزود: باید فضایی فراهم شود که مردم با دلگرمی و نشاط سیاسی در صحنه انتخابات حاضر شوند.
رئیس دادگستری شهرستان زهک با برشمردن اهم جرائم و تخلفات انتخاباتی تأکید کرد: نامزدهای انتخابات باید بر مدار قانون حرکت کنند و مصالح عمومی را بر مصالح شخصی ترجیح داده و با رعایت انصاف و عدالت از تخریب یکدیگر بپرهیزند.
کوهی ادامه داد: برای برخورد سریع و قاطع با جرائم و تخلفات انتخاباتی احتمالی شعبه‌ای خاص در دادسرای عمومی و انقلاب و دادگستری شهرستان زهک اختصاص داده شده است.
وی بیان داشت: در شرایط حساس کنونی همه مردم به ویژه افرادی که از گروه‌ها و احزاب مختلف کاندیدا شده‌اند باید مراقبت کنند تا با وفاق و همدلی حضور حداکثری مردم را فراهم سازند.
رئیس دادگستری شهرستان زهک اضافه کرد: امروز دشمن برای انتخابات برنامه وسیعی در نظر گرفته اما مردم هوشیار ایران اسلامی همواره با حضور خود نقشه‌های آنان را به یأس تبدیل کرده‌اند.
کوهی یادآور شد: شیعه و سنی با حضور آگاهانه خود در همه عرصه‌ها اثبات کرده‌اند که همواره در خط رهبری بوده و مادامی که منافع ملی کشور مطرح باشد با وحدتی مثال زدنی حضور می‌یابند و همه جهانیان را با حضور خود بهت زده می‌کنند.
دادستان عمومی و انقلاب زهک نیز در این نشست ضمن آمادگی برای برخورد با متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت، اطلاع‌رسانی سریع مراجع مربوطه از وقوع جرائم انتخاباتی را خواستار شد.
نجفی گفت: عرصه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از مهم‌ترین صحنه‌های حضور مردم است و همه مسئولان و دست اندرکاران موظفند زمینه مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم آورند.
انتهای پیام/صا20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول