اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مردم قطیف عربستان: اعترضات مسالمت‌آمیز تا تحقق مطالبات ادامه می‌یابد

خبرگزاری فارس: اهالی استان القطیف در شرق عربستان بار دیگر تحت پیگرد قرار گرفتن 23 شهروند این استان توسط وزارت داخلی سعودی را محکوم کردند و بر ادامه اعتراضات مسالمت تا تحقق مطالبات خود تاکید کردند.

مردم قطیف عربستان: اعترضات مسالمت‌آمیز تا تحقق مطالبات ادامه می‌یابد
به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی التوافق الاخباریه، روز گذشته اهالی استان شیعه نشین القطیف در شرق عربستان اعلام کردند که اطلاعیه صادره توسط وزارت داخلی این کشور علیه 23 شهروند این استان را محکوم می‌کنند.

این شهروندان اعلام کردند که بی‌تردید اتهامات وارده به این 23 نفر اتهاماتی واهی و بی‌پایه و اساس بوده و تلاشی از پیش شکست خورده توسط رژیم سعودی برای سرکوب مطالبات بر حق مردم این منطقه است.

ساکنان القطیف با اعلام همبستگی با این 23 شهروند تحت پیگرد توسط وزارت داخلی تاکید کردند که آنها هیچ‌گاه از مطالبات برحق خود دست نخواهند کشید و تا دست یافتن به انها به اعتراض‌های مسالمت‌آمیز خود ادامه خواهند داد.

در همین راستا جوانان منطقه "القدیح" با انتشار بیانیه‌ای اطلاعیه وزارت داخلی سعودی را محکوم و حمایت خود از این شهروندان را اعلام کردند.

انتهای پیام/++

 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول